Jalkapallon MM-kisat 2018 – liveseuranta

  • 577 457
  • 11 775

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Jalkapalloa oon kattonu ja seurannu 20 vuotta mut yhtäkään veikkausliiga peliä en oo nähny. En oo vissii jääny paljosta paitsi.

Käyn katsomassa yhden pelin per kausi veikkausliigaa. Viimeistään vartin jälkeen alan aina ihmetellä, että mitä helvettiä oikein teen siellä.

Niin ja tuo tuomari voittaa seuraavan Putouksen sketsihahmokilpailun.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tässä se pelin kuva on. Tunisia jyrää koko joukkueensa pallon alle ja Englanti yrittää syötellä tuon Sussen muurin ohi. Not gonna happen,jalat liikkeelle!
 

Barney

Jäsen
Nyt tulee Rasse ratkaisemaan pelin.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Perkele mua vituttaa tää hipsuista kaatuilu.
Ei jumalauta, silloin kun Aulis Virtanen selosti, ei tällaista nähty. Keskityspalloja, miehet ottivat päillään mittaa toisistaan, oi niitä aikoja.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Aika härskiä paskaa nyt. Tunisian pelaajat tallovat Allia ja Kanea kilpaa. Ei kortteja. Tuomari huutanut "UNO" ja panttaa viimeistä korttiaan?
 

Ralph

Jäsen
Jostain syystä mulla oli pitkään luulo, että Kieran Trippier olisi itävaltalainen. Keneen mahdoin sekoittaa.

Siis pitkään vielä alkuvuodesta, ei siis pitkään tämän pelin aikana. Ennen peliä kyllä tuli selväksi, että on englantilainen.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Joskus oli sanonta sokeasta kanasta ja jyvästä, veli Masa
Joo. Mulla on se kana ja sulla varmaan hukassa oleva jyvä.

Tunisian pakeilla on molemmat hukassa, kun niiden avauspelaamista katsoo.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Semir kentälle!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Muse jää!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös