Siihen nähden joo, että Ruotsi on kyllä saanut aika surutta jyrätä noita pienempiä.Onneksi en ymmärrä jalkapallosta mitään. Aavistuksen helposti tuo tuli ja Moskovassa sitten tehdään päätöksiä.
Juuri näin. Tosin vähän vähemmän rassesti.Nyt saatana suki sukit sitä pallia maaliin.
Jotenkin etäisesti tämä selostaja tuntuu vastineelta Marko Koskiselle...
Vahingossa kato.Polvellaki saa päähän vetää ilman korttia
Koska ruotsalaiset tykkää rapata ja itse itkeä kentällä ilman syytä, niin E-Korea vois antaa oikeaa syytä itkuun. Joka tilanteeseen jalkapohjat edellä ja nappuloilla rouhiminen maassa makaavan jalan päällä.
Kuhan se vahinko ei käy toisinpäin nii mr referee on tyytyväinenVahingossa kato.
Joo on kyllä ollut vähän turhan kovat otteet Ruotsilla mun makuun. Toki jos sillä voittaa ja tuomari sallii niin ihan fiksua noin pelata.Kuhan se vahinko ei käy toisinpäin nii mr referee on tyytyväinen
No Korea ainakin helisemässä. Tollasta pitäisi Suomenkin pelata, kintuille tulee helvetin kovaa ja siellä ei olo kivaa kikkailla. Tollanen sukilleajo on just sellanen inhorealistinen taktiikka.Joo on kyllä ollut vähän turhan kovat otteet Ruotsilla mun makuun. Toki jos sillä voittaa ja tuomari sallii niin ihan fiksua noin pelata.
On kyllä jotenkin hellyyttävää tämä aikuisten miesten Ruotsiviha.
Koskaan ei pidä olla niin aikuinen, että kannattaa Ruotsia!Eikä taida olla edes huumoria takana.
Riippuu paljonko maksetaan.Mut hei, kyse on tasapuolisuudesta. Et sää voi tuomarina sallia jotain toiselle ja toista samasta rangaista.