Mainos

Jalkapallon MM-kisat 2018 – liveseuranta

• 587 828
  • 11 775

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hyvä VAR, hyvä pilkku, hyvä Ruotsi.

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei varmaan montaa sellasta tilannetta näissä kisoissa tule, jossa videotuomari sanoo että pistä peli poikki ja katso videolta... ja EI tule rankkaria.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onneksi en ymmärrä jalkapallosta mitään. Aavistuksen helposti tuo tuli ja Moskovassa sitten tehdään päätöksiä.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Vähän vituttaa toi geenikato kun Toivoset pelaa ruatteille ja jenkeille.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Luulisi, että Tottenhamissa pelaava Son näkyisi vähän enemmän, mutta ei.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Koska ruotsalaiset tykkää rapata ja itse itkeä kentällä ilman syytä, niin E-Korea vois antaa oikeaa syytä itkuun. Joka tilanteeseen jalkapohjat edellä ja nappuloilla rouhiminen maassa makaavan jalan päällä.

Samaa ajattelin. Takavyöllä nurin ja napeilla pohkeelle, mutta nyt 79 minuutin kohdalla itse kola-olat lähinnä istuvat nurmikolla ja itkevät.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
On kyllä jotenkin hellyyttävää tämä aikuisten miesten Ruotsiviha.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo on kyllä ollut vähän turhan kovat otteet Ruotsilla mun makuun. Toki jos sillä voittaa ja tuomari sallii niin ihan fiksua noin pelata.
No Korea ainakin helisemässä. Tollasta pitäisi Suomenkin pelata, kintuille tulee helvetin kovaa ja siellä ei olo kivaa kikkailla. Tollanen sukilleajo on just sellanen inhorealistinen taktiikka.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy