Aika namu paitakokoelma Forsell:lla,...
Aavistuksen kireä paita Miklulla.
Ihan hauskoja tarinoita, ei kannatta näistä nyt väkisin jotain negaa kaivaa..Jos jotain näistä paitamuisteluista on selvinnyt niin se, että Suomen majupelaajia kiinnostanut ennen matseja vastustajien paidat kuin matsit itse.
En ole mitään ennakkoja lukenut, niin kysymys voi olla tyhmä, mutta missä se kiharapäinen Brassien toppari on? Siis se toinen Thiago Silvan lisäksi, joka tuolla on totuttu näkemään. David Luiz, nyt muistui nimikin mieleen.
Kyllähän pitäisin ennemmin Ronaldon ja Zlatanin paitoja seinällä kuin omiani, mutta kaikki tyylillään.Vaihtanut aika monen sukunimikaiman kanssa paitoja.
Suihinottaminen hyvän futisottelun ohessa on ihan jees.
Jos puhutaan itse pelistä, niin onhan Brassit aika vakuuttava jengi. Maalin jälkeen laitettiin luukut kiinni. Yhtään oikeaa maalipaikkaa ei tainnut Sveitsille aueta koko ensimäisen 45-minuuttisen aikana. Brasilian puolustus on paljon parempaa kuin mitä ennakkoon olisi voinut ajatella - aivan betonia. Tuon puolustuksen murtaa vain äärimmäinen yksilösuoritus.
Neymarkin on päässä heiluvine supikoirakampauksineen saatu tekemään duunia joukkueen eteen. Ensimmäisten otteluiden jälkeen on tietysti hölmöä tehdä mitään päätelmiä, mutta välieriin Brasilia näillä näkymiin kyllä menee. Siinä vaiheessa alkavat pelisuunnitelmat / yksilöt vs. vastustajan vastaavat olla määräävässä asemassa.
Veikkaus lopputuksesta: 3-0. Jeesus tekee vastahyökkäyksestä ja joku neppailee kolmannen.
Ok, jäi vaan rannalle valinnoissa, kuten mm. miettimäni Benzemakin.En ole mitään ennakkoja lukenut, niin kysymys voi olla tyhmä, mutta missä se kiharapäinen Brassien toppari on? Siis se toinen Thiago Silvan lisäksi, joka tuolla on totuttu näkemään. David Luiz, nyt muistui nimikin mieleen.
Meillä on niinpäin että minä (nainen) katson mielelläni urheilua ja miestä EVVK. No antaa minun rauhassa katsoa, ei siinä mitään. Olisi vaan kiva yhdessä katsella ja kommentoida mutta kun toinen on ihan tylsistynyt jos pitää jalista katsella.
Sveitsi, voi luoja. Hieno homma..