Mainos

Jalkapallon MM-kisat 2018 – liveseuranta

• 587 539
  • 11 775

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Reus on kyllä tuonut paljon uutta virtaa kentälle. Tuntuu jokainen hyökkäys menevän Reusin kautta ja ei oo mitään syytä jättää jatkossa penkille. Özil ollut todella heikko.

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Kunnon vaihtoja sentään, eikä mitään perinteisiä hyökkääjän vaihtoja toiseen. Tuleehan siinäkin toki tuoreita jalkoja, mutta nyt laitetaan todella all in.

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Tämä. Joku toivottavasti voisi minulle avata lyhyen kulman hienouden.

Vastustajalla selkeä taktikka puolustaa kulmaa, harjoiteltu lukuisia kertoja. Lyhyellä kulmalla saadaan kulman puolustuksen taktisuus poistettua, kun tilanteesta tulee lähemmin normaalin pelitilanteen mukainen. Toki koko ajan lyhyitä viljelemällä uutuuden etu poistuu.

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Lipiäinen ja Ässien sylkykupit.
Meksikolla kun olisi yksi "CR7" niin aika tuhoisaa jälkeä olisi tullut. Niin paljon vastahyökkäyspaikkoja, tilaa, aikaa. Juuri sopivia Ronaldon tyyliselle pelaajalle. Kliinisyys on puuttunut viimeistelystä.

Kyllä. Hernandez on ollut aika sukka.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kyllä Meksiko sais noista vastahyökkäyksistään, joita vielä tulee, maalin tehdä.

Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä. Joku toivottavasti voisi minulle avata lyhyen kulman hienouden.

Se on aivan puhdasta todennäköisyyttä. Pitkien kulmien tilastotutkimuksia on tehty läjäpäin (kts. kuukkeli). Itse en ihan viimeistä tietoa ole kaivanut, mutta muistijälkeni mukaan maalin todennäköisyys pitkästä kulmasta on noin 2-3 % tai sitä luokkaa.

Lyhyissä kulmissa prossa taitaa olla suurempi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy