Kantelle pitäisi mennä.
Liian tylsä. Griezmann jos patongille menee.
Kantelle pitäisi mennä.
On tuo Kroatia hieno joukkue, aivan jumaton työmäärä, kilometrejä näissä kisoissa.
Griezmann oli kyllä heikko näissä kisoissa.Liian tylsä. Griezmann jos patongille menee.
Hieno finaali hienojen kisojen päätteeksi. Ja kyllä koko kisojen paras joukkue voitti ansaitusti.
Jaa tää ketju käsittelikin Ranskan poliittista tilannetta. Kukakohan kirjoittelija vaihteeksi rakentelee olkiukkoja kääntääkseen keskustelun pois raiteiltaan. Ans ku mä arvaan.Ja Ranskassa "matut hittoon" -ehdokas sai pressanvaaleissa yli 30 pinnaa.
Liian tylsä. Griezmann jos patongille menee.
Jaa tää ketju käsittelikin Ranskan poliittista tilannetta. Kukakohan kirjoittelija vaihteeksi rakentelee olkiukkoja kääntääkseen keskustelun pois raiteiltaan. Ans ku mä arvaan.
Putlerilla on kiire jo tänne Stadiin.Vähän pettymys jos Putler ei jaa kannua ilman paitaa kaksipäisen jättiläiskotkan selästä.
Ehkä sä otat. Ranska oli kuitenkin selkeästi turnauksen paras joukkue ja ansaitsin voiton. Vaikka ei joukkueesta yhtään pitäisikään.Ehkä mä otin turhan vakavasti nää kisat. Jotenki vaan toi Ranskan pärjääminen pääsi ns ihon alle ja pahasti.
Se nyt vaan on väärin että Ranska voitti. Olis mikä tahansa muu joukkue voittanut.
Vähän pettymys jos Putler ei jaa kannua ilman paitaa kaksipäisen jättiläiskotkan selästä.
Mutta tuohan on ihan totta, mitä ranskalaisista tuossa viestissä sanotaan. Oliko sulla tälläkään kertaa mitään pointtia tai sanottavaa?
Junnuskabat alkaa huomenna.Jaaha, mitäs sitten. Kolme viikkoa pitsiturnaukseen.
Lisätään vielä Liverpoolin UCL-finaalipaikka listaan.Tämän vuoden aikana, jos asiat olisi menneet toisella tavalla: Saksa olisi jääkiekon olympiakultamitalisti, Sveitsi olisi hallitseva jääkiekon maailmanmestari, Vegas olisi voinut olla Stanley Cup - mestari ja Kroatia voittaa maailman himotuimman mestaruuden. Yllättäjät päässet finaaleihin, mutta aivan loppuun se ei tänä vuonna ole riittänyt.
Ehkä sä otat. Ranska oli kuitenkin selkeästi turnauksen paras joukkue ja ansaitsin voiton. Vaikka ei joukkueesta yhtään pitäisikään.
Mutta tuohan on ihan totta, mitä ranskalaisista tuossa viestissä sanotaan.
Vähän pettymys jos Putler ei jaa kannua ilman paitaa kaksipäisen jättiläiskotkan selästä.