Ei saa syyttää kaikkia jalkapallotoppareita siitä, että Samuel Umtiti ja Gerard Pique tekevät tuollaisia idioottimaisia käsivirheitä, joista seuraa rankkari.Tyhmä, tyhmempi, idiootti, jalkapallotoppari
No hard feelings. Ei mullakaan ole kumpaankaan suuntaan. Ajattelin vastata nyt, kun viimeksi en jaksanut jollekin toiselle.Selvä, yritän nyt ymmärtää. Otin kyllä ihan ensimmäistä kertaa kantaa tähän juttuun. Plus ei ole mitään Espanja-sympatioita.
Ei saa syyttää kaikkia jalkapallotoppareita siitä, että Samuel Umtiti ja Gerard Pique tekevät tuollaisia idioottimaisia käsivirheitä, joista seuraa rankkari.
Koeta nyt unohtaa se francolaisjoukkue hetkeksi.Ei saa syyttää kaikkia jalkapallotoppareita siitä, että Samuel Umtiti ja Gerard Pique tekevät tuollaisia idioottimaisia käsivirheitä, joista seuraa rankkari.
Eiväthän hyö ole laisin ainoita vastaavaan suoritukseen kyenneitä, tässäkin turneessa. Jonkinlaista aivojen vajaatoimintaahan tuon on oltava, kun ne kuitenkin on peliä joskus ennenkin pelanneet.Ei saa syyttää kaikkia jalkapallotoppareita siitä, että Samuel Umtiti ja Gerard Pique tekevät tuollaisia idioottimaisia käsivirheitä, joista seuraa rankkari.
No hard feelings. Ei mullakaan ole kumpaankaan suuntaan. Ajattelin vastata nyt, kun viimeksi en jaksanut jollekin toiselle.
Outoa. Yleensä sä tiedät kaiken.Minä en enää tiedä mikä on jalkapallossa käsi ja mikä ei. Nyt 3 vai 4 kertaa käännetty selvä käsi VAR:illa että ei ole ja nyt taas se oli.
Paljon, en kaikkea.Outoa. Yleensä sä tiedät kaiken.
Olet vaan kateellinen, koska Shakira.Melkoinen aivoimpotentti tuo Pique. Miten helvetissä ammattilainen voi pelata noin tyhmästi?
Olet vaan kateellinen, koska Shakira.
Haluan vain varmistaa, ettet vaan minua laske tuollaiseen roskasakkiin. Mä vihaan kaikkia ihan yhtä paljon, varsinkin tyhmiä idiootteja, jotka ratkoo pelejä suuntaan tai toiseen olemalla tyhmiä idiootteja.Eipä ole vaikea tunnistaa Realin kannattajia tässä ketjussa. =D