Ootko tosissaan
Et sitten väsyneempää keksinyt.Fanipoikaa harmittaa, kun suosikkipelaajia rikotaan.
Tais otamendi tehdä kroatiaa vastaan samalla lailla,jos muistatOliko peli siinä vaiheessa jo vihelletty poikki?
No mikä helvetin ratkaisu toi ois ollu pelin ollessa käynnissäkään?Oliko peli siinä vaiheessa jo vihelletty poikki?
No kyllä oli. Kun ei ole edes eka tai toka kerta Otarotan uralla. Tai edes eka tässä turnauksessa.Edit. Tuskin tuo potku tarkoituksellinen oli.
En keksi muuta syytä miksi selostaja itkisi siellä.Et sitten väsyneempää keksinyt.
Vittu mitä paska. Naurettavalla pilkulla, jossa kontakti tapahtuu ulkopuolella eikä todellakaan jatku boxiin, Ranska jatkoon. Mitä hyötyä VARista jos puolueelliset tuomarit ei sitä käytä.
Meinasin vastata tosissani, mutta sitten huomasin et sehän on itse BilleBeino.Vittu mitä paska. Naurettavalla pilkulla, jossa kontakti tapahtuu ulkopuolella eikä todellakaan jatku boxiin, Ranska jatkoon. Mitä hyötyä VARista jos puolueelliset tuomarit ei sitä käytä.
No jatkuihan selvästi boxiin. Nyt niitä värilaseja pois....Vittu mitä paska. Naurettavalla pilkulla, jossa kontakti tapahtuu ulkopuolella eikä todellakaan jatku boxiin, Ranska jatkoon. Mitä hyötyä VARista jos puolueelliset tuomarit ei sitä käytä.
Pilkun missasin itse, kun en ollut ekan puoliajan aikana kotona, mutta kyllähän Argentiina nyt perseili aivan itse tuon pelin.Vittu mitä paska. Naurettavalla pilkulla, jossa kontakti tapahtuu ulkopuolella eikä todellakaan jatku boxiin, Ranska jatkoon. Mitä hyötyä VARista jos puolueelliset tuomarit ei sitä käytä.
Pilkun missasin itse, kun en ollut ekan puoliajan aikana kotona, mutta kyllähän Argentiina nyt perseili aivan itse tuon pelin.