Jalkapallon MM-kisat 2018 – liveseuranta

  • 585 125
  • 11 775

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Ranska oli kiistatta parempi ja ansaitsi päästä jatkoon. Hauska peli seurata koska tuli niin paljon maaleja, tason puolesta oli todella surkea puolivälierätaistelu.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Näyttäkäää nyt sitä Diegoo.... heiluuko sentterit
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Edit. Tuskin tuo potku tarkoituksellinen oli.
No kyllä oli. Kun ei ole edes eka tai toka kerta Otarotan uralla. Tai edes eka tässä turnauksessa.

Maradona pääsee kotio veteleen viivoja.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Mahtavaa! Nyt voi nauttia täysillä loppukisoista. Italia ja Saksa olisivat aina tylsiä vaihtoehtoja mestariksi, Argentiina muuten vain vastenmielinen, joten nyt näyttää hyvältä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Seuraavaksi katsotaan, kun Suarez ja Cavani hoitavat Portugalin laulukuoroon.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Vittu mitä paska. Naurettavalla pilkulla, jossa kontakti tapahtuu ulkopuolella eikä todellakaan jatku boxiin, Ranska jatkoon. Mitä hyötyä VARista jos puolueelliset tuomarit ei sitä käytä.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Vittu mitä paska. Naurettavalla pilkulla, jossa kontakti tapahtuu ulkopuolella eikä todellakaan jatku boxiin, Ranska jatkoon. Mitä hyötyä VARista jos puolueelliset tuomarit ei sitä käytä.

Eikö se eka nyt ollut ihan selvä pilkku?!
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Nyt jännäämään kuinka moni tarttuu VilleLeinon rapalaan! Veikkaan, että moni.

EDIT: 1kpl, 2kpl, 3kpl

EDIT2: Vähällä selvittiin tällä kertaa, hienosti väistetty!
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Fanipojat Litmanen ja Lehtola sekä fanityttö Manner kehuivat Ranskaa paremmaksi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vittu mitä paska. Naurettavalla pilkulla, jossa kontakti tapahtuu ulkopuolella eikä todellakaan jatku boxiin, Ranska jatkoon. Mitä hyötyä VARista jos puolueelliset tuomarit ei sitä käytä.
Pilkun missasin itse, kun en ollut ekan puoliajan aikana kotona, mutta kyllähän Argentiina nyt perseili aivan itse tuon pelin.
 

Ralph

Jäsen
Lehtola "mua harmittaa moni asia". Muun muassa Argentiinan putoaminen?
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Pilkun missasin itse, kun en ollut ekan puoliajan aikana kotona, mutta kyllähän Argentiina nyt perseili aivan itse tuon pelin.

No kannattaa nuo TrolliLeinon kommentit taas kerran jättää huomioimatta. Päivänselvä rike, joka jatkui boksiin asti, joten tuomari teki ainoan oikean ratkaisun. Leino näkee nämä tilanteet aina toisin kuin muut.

Jo yksistään Leinon ja Erkan takia tämä oli ihana lopputulos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös