Jalkapallon MM-kisat 2018 – liveseuranta

  • 585 201
  • 11 775

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mitro teki sen ite, jätti tilan helppoon palloon.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Hyvin toteutettu kulma. Brasilia sentään vaikuttaa olevan vahvasti raiteellaan. Menee top neloseen.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Milinkovic-Savic on ollut itselleni pettymys. Odotin innolla hänen näkemistään, sillä ei ole tullu Lazion pelejä nähtyä. Näissä kisoissa ei ole ainakaan ollut niiden hehkutusten arvoinen, mitä olen hänestä lukenut.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Joskus on ollut juttua siitä, miten brassimiehet pitävät eurooppalaismiehiä hiukan naismaisina ja itse kokevat olevansa vähän maskuliinisempia. Sitten jengissä pelaa näitä alfoja, joiden nimiä ovat mm. Fernandinho, Paulinho ja kaiken kruununa Miranda.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Just meinasin että Serbia sai mut puolelleen ja meinasin muuttaa sinne mut en taida enää.

Onkohan se rauhallinen paikka asuu

Olen ollut pari kertaa vieraspelissä Belgradissa. Turistille täysin rauhallinen ja miksi ei voisi asuakin.

Toivottavasti nyt eivät riko kaupunkiaan mikä on juuri saatu korjattua.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joskus on ollut juttua siitä, miten brassimiehet pitävät eurooppalaismiehiä hiukan naismaisina ja itse kokevat olevansa vähän maskuliinisempia. Sitten jengissä pelaa näitä alfoja, joiden nimiä ovat mm. Fernandinho, Paulinho ja kaiken kruununa Miranda.

Tää oli hyvä! Ja näillä brasseilla yleensä mittaa munan verran eli se 165 cm niin siinä ei kyllä ihan hirveästi machoilla :-)
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Vähän tuli nyt tylsä loppu. Tai ei oikeastaan edes vähäkään.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Joskus on ollut juttua siitä, miten brassimiehet pitävät eurooppalaismiehiä hiukan naismaisina ja itse kokevat olevansa vähän maskuliinisempia. Sitten jengissä pelaa näitä alfoja, joiden nimiä ovat mm. Fernandinho, Paulinho ja kaiken kruununa Miranda.

Ja Fagner. Tirsk.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Joskus on ollut juttua siitä, miten brassimiehet pitävät eurooppalaismiehiä hiukan naismaisina ja itse kokevat olevansa vähän maskuliinisempia. Sitten jengissä pelaa näitä alfoja, joiden nimiä ovat mm. Fernandinho, Paulinho ja kaiken kruununa Miranda.

Brasseilla taitaa sitten olla munaa ihan oikeasti. Kaverien keksimät vähättely-taiteilijanimet annetaan jäädä elämään.
Pitävätköhän muuten myös balkanin miehiä naismaisina? Voisipi olla että käsillä puhumista tulisi.
Savolaiset ovat näitä -nen päätteisiä immeisiä, joku voisi mieltää suvun miesten vähättelyksi, Virtanen vs. Virta. Se on hyvin suomalaista, eihän tässä kummempaa, kunhan puuhastellaan. Ja sitten nuoriso ja media siihen vielä päälle pupeltaa, kuinka junttimaa Suomi on, ihan tyhmiä ovat suomalaiset, varsinkin miehet. Naismaisia nössöjä he.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onko näissä kisoissa ollut yhtään yllätystä, jos ei lasketa Englannin kannua ja Saksan putoamista.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ja Fagner. Tirsk.

Jumanskekka nyt vasta tarkistin. Olen edennyt lukematta, luottanut korviini ja luullut kuullut Wagner. Hehee, melkoinen muutos Wagner vs. Fagner.
Äiti pojastaan säveltäjää toivoi: Fagner
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Savolaiset ovat näitä -nen päätteisiä immeisiä, joku voisi mieltää suvun miesten vähättelyksi, Virtanen vs. Virta.

Ei kai se nen-pääte vähättelyä sukunimissä ole, se kai kuvaa jotain asuinpaikan ominaisuutta. Esim. Järvinen, on varmaan alunperin kotoisin järviseltä seudulta.

Pieni järvi taas on lampi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös