Just meinasin että Serbia sai mut puolelleen ja meinasin muuttaa sinne mut en taida enää.
Onkohan se rauhallinen paikka asuu
Sitten jengissä pelaa näitä alfoja, joiden nimiä ovat mm. Fernandinho, Paulinho ja kaiken kruununa Miranda.
Joskus on ollut juttua siitä, miten brassimiehet pitävät eurooppalaismiehiä hiukan naismaisina ja itse kokevat olevansa vähän maskuliinisempia. Sitten jengissä pelaa näitä alfoja, joiden nimiä ovat mm. Fernandinho, Paulinho ja kaiken kruununa Miranda.
Joskus on ollut juttua siitä, miten brassimiehet pitävät eurooppalaismiehiä hiukan naismaisina ja itse kokevat olevansa vähän maskuliinisempia. Sitten jengissä pelaa näitä alfoja, joiden nimiä ovat mm. Fernandinho, Paulinho ja kaiken kruununa Miranda.
Kerro tuo Marcelolle.Nimen ei tarvitse olla Jorma Jortikka ja tukan voi kammata.
Ja Fagner. Tirsk.
Savolaiset ovat näitä -nen päätteisiä immeisiä, joku voisi mieltää suvun miesten vähättelyksi, Virtanen vs. Virta.