Nännimäinen
Jäsen
Kauaa ei kestänyt kun Brasilia aloittaa ajanpeluun.
Mitä aikaisemmin ajanpeluun aloittaa, sitä enemmän on aikaa pelata aikaa.
Kauaa ei kestänyt kun Brasilia aloittaa ajanpeluun.
Kohta kun Serbia heittää 1-0, alkaa Brasiliakin pelaamaan muutakin kuin vain aikaa.Mitä aikaisemmin ajanpeluun aloittaa, sitä enemmän on aikaa pelata aikaa.
Pakko kysyä, että mikä sun suosikkisi on, kun et tajua elämästä mitään, etkä kannata oikeaa joukkuetta eli Saksaa, etkä edes sitä arkkivihollista, eli Brasiliaa, jonka kannattamisessa ei ole tolkkua, mutta ymmärrän ironiakannattamisen ja mustan huumorin. Joku saatanan pseudomaa, kuten Espanja vai?
Vähän sama mullakin. Suosikkeja on nämä kakkoskorin maat. Kroatia, Sveitsi, Uruguay ja Belgia. Miksei Serbiakin ym. Ruotsikin muuten, mutta eihän sitä länsinaapuria. Hollanti myös perinteisesti, mutta nyt jäivät ulos.Uruguayn junassa olen vahvasti. Vaan sympatiat myös Belgialle ihan lipun värien vuoksi. Hyvä maku on. Hallitsijatkin historiassa vähän samankaltaisia Adolfeineen ja Leopoldeineen. Aina olen tykännyt belgialaisista!
Islantia ei ikinä. Vituttaa kaikki tuhkimotarinat, saatana.Mitä hiton järkeä kannattaa Saksaa, Brasiliaa tai Espanjaa, kun voi kannattaa Ruotsia, Islantia ja Tanskaa.
Ei mitään. Eikä ole mitään järkeä kannustaa Manchester Cityä, kun voisi kannustaa KuPSia tai FC Lahtea.Mitä hiton järkeä kannattaa Saksaa, Brasiliaa tai Espanjaa, kun voi kannattaa Ruotsia, Islantia ja Tanskaa.
Ruotsikin muuten, mutta eihän sitä länsinaapuria.
Mitä hiton järkeä kannattaa Saksaa, Brasiliaa tai Espanjaa, kun voi kannattaa Ruotsia, Islantia ja Tanskaa.
Ei mitään. Eikä ole mitään järkeä kannustaa Manchester Cityä, kun voisi kannustaa KuPSia tai FC Lahtea.
Tai ei ole mitään järkeä kannustaa Ilvestä kun voisi kannustaa Tapparaa.Ei mitään. Eikä ole mitään järkeä kannustaa Manchester Cityä, kun voisi kannustaa KuPSia tai FC Lahtea.
Islantia ei ikinä. Vituttaa kaikki tuhkimotarinat, saatana.
Miksei voi länsinaapuria kannattaa?
Kas jos sitä et tiedä, niin mikäpä minä olen sitä sinulle paljastamaan.Miksei voi länsinaapuria kannattaa?
..elämän ja jalkapallon estetiikasta edes jotain ymmärtävät asiantuntijapiirithän ovat toki ylvään ja elämää suuremman, parhaimmillaan jopa runollisia sävyjä tavoittavan calcion ystäviä.
Mitä hiton järkeä kannattaa Saksaa, Brasiliaa tai Espanjaa, kun voi kannattaa Ruotsia, Islantia ja Tanskaa.