Oli tuo aika heikko pilkku.
Joo kun näki hidastuksen.
Joo menee vielä maalipörssivetokin vituiksi, kun Hurrikaani teki 3 jotain vitun Panamaa vastaan.. Lukakukakukakukin teki muutamat..Ton pilkun takia jos kusee vedot nii Rolle saa maksaa
Etkö muka menis vällyjen väliin?Ei toi C. Ronaldo edes mikään komea ole, pitäs olla kuulemma seksisymboli. Vai oliko viime kisoissa. I don't care...
Neymar tais kaatua ja VARin perusteella ei pilkkua kun kalasteli.Ei toi C. Ronaldo edes mikään komea ole, pitäs olla kuulemma seksisymboli. Vai oliko viime kisoissa. I don't care...
Mitähän miettivät nyt Real-raukat, Messin failatessa piti tulla lynkkaamaan.
Mitähän niiden olisi tarkoitus miettiä?Mitähän miettivät nyt Real-raukat, Messin failatessa piti tulla lynkkaamaan.
Jep. Kumma etteivät portugalilaiset valittaneet, eivät varmaan huomanneetIranin veskari lähtee aika hyvin ennen vetoa.
Eikö se ole vielä lopettanutkaan maajoukkueuraansa uudestaan? Hienoa toki, että on vielä yksi ottelu maajoukkueuraa jäljellä. Toivottavasti saisi tehtyä edes maalin viimeisessä ottelussaan, jotta jää jotain käteen myös maajoukkueurasta.
Varsinkin arvokisoissa Litti oli hyvä.Kun muistelee arvokisahistoriaa niin suurimmat tähdet yleensä epäonnistuu pilkuissa.
Jari Litmanen osasi näitä vetää. Aina päinvastaiseen nurkkaan lirutus minne veskari ei aavistanut.
No mikä jottei mutta ei se siitä minun silmissä komeaa tekisi. Ai niin, olen varattu.Etkö muka menis vällyjen väliin?
Maali on niin iso että semmosta sammakkoa ei maailmasta löydy kuka torjus täydellisen vedon vaikka ylänurkkaanMillähän perusteella tuo rankkari oli heikko? Oli kova veto, riittävän lähelle tolppaa ja kohti maalia. Veskarilta huipputorjunta, mutta miten se on muka moka laukojalta? Tätä aspektia rankkareista en ole koskaan ymmärtänyt. Laukoja voi laukoa täydellisesti, mutta maalivahdin torjuessa syy vieritetään aina laukojan harteille.
Millähän perusteella tuo rankkari oli heikko? Oli kova veto, riittävän lähelle tolppaa ja kohti maalia.
Suomalaiset ovat tyhmiä kun eivät osaa painostaa joukolla.
Onnistunut pilkku on aina maali, eli se vaatii maalivahdilta epäonnistumisen.
Ai. Mä en ihan noin ronski oo. Kyllä mun mielestä toisen pitää viehättää ulkonäöllisesti että pystysin sänkyynNo mikä jottei mutta ei se siitä minun silmissä komeaa tekisi. Ai niin, olen varattu.