Jalkapallon MM-kisat 2018 – liveseuranta

  • 584 740
  • 11 775

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
On kyllä aika suuri riski jokaisella suomalaisella keskivartalolihavalla kaappihomolla joutua maailman parhaan jalkapalloilijan spontaanin homostelun kohteeksi. Pelottavaa.

Reidet näkyy, kohta on pallo maalissa.
Eikun se on heteroita. Siksi ahdistuvat homoista, jotka iskevät kaikkia miehiä kenet näkevät.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Messi on kovempi pelaaja, kun joku Rolle.

Joo joo, niinhän se on taas näissä kisoissa näyttänyt.

Ramos luulee Iniestan ottavan pallon ja päinvastoin, joten Marokkon poika ottaa ja tekee maalin.
 
Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Itsehän en pidä Messistä enkä Ronaldosta. Osaa ne tietty pelata, mutta mulle ei maistu.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Itsehän en pidä Messistä enkä Ronaldosta. Osaa ne tietty pelata, mutta mulle ei maistu.

Itse pidän molemmista, enemmän kyllä Ronaldosta ja Realista kuin Messistä ja Barcasta, mutta en minä Barcaa tai Messiäkään vihaa.

Esim. Neymar-Suarez-Messi kolmikon peliä Barcassa oli hieno katsoa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No niin, nyt on mokke maassa. Pelastakaa se niin voidaan jatkaa...
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ruumiit pois ja joku tilalle maaliin et peli jatkuu.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Pelaako Luis Figo ja Rui Costa tänään?

Mä kaipaan Abel Xavieria puolustukseen. Kärkiparikin voisi olla Joao Pinto ja Sa Pinto. Niin ja Eusebio. Se muuten kuulemma pitäisi sanoa Euseebio eikä Eusebiio kuten kaikki sanoo. Olin kyllä vähän häh mutta näin eräs portugalin taitoinen väitti.
 
Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Itse pidän molemmista, enemmän kyllä Ronaldosta ja Realista kuin Messistä ja Barcasta, mutta en minä Barcaa tai Messiäkään vihaa.

Esim. Neymar-Suarez-Messi kolmikon peliä Barcassa oli hieno katsoa.
Tää viimeksi mainittu kolmikko on kaikki sellasia kenestä en pidä.

E: Barca ja Real myöskin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös