Mainos

Jalkapallon MM-kisat 2018 – liveseuranta

• 587 869
  • 11 775

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ai noi tuulettaa jo puoliajalla. Mutta eihän se eroa salibandysta tai lentopallosta. Joka pisteessä läpsyt.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Ai, odottiko joku puolalta jotain? Mitä tulee Lewaan, niin Lewa on perinteinen kärki joka vaatii palloa tekopaikoille. Jos ei saa niitä niin on näkymätön. Jos joku odottaa että yksin tuo ja vie palloa, niin ei ymmärrä mitään. Jos se on sitten no-show niin moro. Samoin Messi. Homma ei vaan skulaa joukkueen kanssa. No biggie.
Ite ainakin ajattelin, että kyllä ne tästä lohkosta jatkoon ois menny. Mun paha, ei siellä päinkään.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Onhan noita muitakin. Hiukan Messi-ilmiötä havaittavissa tässä. En lähtisi kuitenkaan vielä dumaamaan. Maalintekijöillä on tapana näyttäytyä tilastoissa, vaikka kentältä ei suurimman osan aikaa erotakaan. Ja samalla Kolumbia laittaa meikäläisen kisavedon kohdalleen. Varmaan Lewandowski sitten käy tuhoamassa sen.
Itse joutuu käymään tämän tästä tuolla veikkausketjussa katsomassa mitä tulikaan äänestettyä, näköjään 1-1, eli Lewalle maali maistuisi.
E-pippeli se jatkaa kasvuaan.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Itse joutuu käymään tämän tästä tuolla veikkausketjussa katsomassa mitä tulikaan äänestettyä, näköjään 1-1, eli Lewalle maali maistuisi.
E-pippeli se jatkaa kasvuaan.
Mulla on paljon enemmän pelissä. Kyseessä on työporukan veikkauskisa. Loppukiriä vaatisi kyllä. Tällä tuloksella nousisin pari sijaa kohti kärkikolmikkoa.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onhan kisat ollut käynnissä jo toista viikkoa. Useimmissa kodeissa lienee siirrytty länkytyksestä jäätävään hiljaisuuteen ja murhanhimoisiin katseisiin.
Onhan tässä ollut parisuhde aikaa kolmeen saakka ja jokaisen pelin välissä tunti. No jossain välissä pitää ehtiä tehdä ne kotityötkin. Niin ja käydä töissä. Ei tuo puoliso vielä ole kovasti närkästynyt, välillä kyllä ihmettelee miten jaksan seurata. Enkä ole edes kaikkia pelejä katsellut kun on ollut muuta menoa. Mutta nyt peliin...

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Hyvän näköistä paistia tuolla katsomossa. Tässäkin pelissä

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onpas kuivakkaan näköinen tuo Kolumbian valmentaja.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
En nyt jaksa hakea Puolan karsintavastustajia, mutta ihmettelen suuresti miten he ovat mättäneet niissä ennätysmäärän maaleja.

Tanska
Romania
Armenia
Kazakstan
Montenegro

Suomikin olisi varmaan ollu vahvoilla noissa tansseissa

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy