Susta tulis hyvä psykologi!Oiskos mennyt yliyrityksen puolelle ja suorituspaineet pistää tutisemaan... Pitää ymmärtää ja antaa aikaa...
Susta tulis hyvä psykologi!Oiskos mennyt yliyrityksen puolelle ja suorituspaineet pistää tutisemaan... Pitää ymmärtää ja antaa aikaa...
Ite ainakin ajattelin, että kyllä ne tästä lohkosta jatkoon ois menny. Mun paha, ei siellä päinkään.Ai, odottiko joku puolalta jotain? Mitä tulee Lewaan, niin Lewa on perinteinen kärki joka vaatii palloa tekopaikoille. Jos ei saa niitä niin on näkymätön. Jos joku odottaa että yksin tuo ja vie palloa, niin ei ymmärrä mitään. Jos se on sitten no-show niin moro. Samoin Messi. Homma ei vaan skulaa joukkueen kanssa. No biggie.
Itse joutuu käymään tämän tästä tuolla veikkausketjussa katsomassa mitä tulikaan äänestettyä, näköjään 1-1, eli Lewalle maali maistuisi.Onhan noita muitakin. Hiukan Messi-ilmiötä havaittavissa tässä. En lähtisi kuitenkaan vielä dumaamaan. Maalintekijöillä on tapana näyttäytyä tilastoissa, vaikka kentältä ei suurimman osan aikaa erotakaan. Ja samalla Kolumbia laittaa meikäläisen kisavedon kohdalleen. Varmaan Lewandowski sitten käy tuhoamassa sen.
Mulla on paljon enemmän pelissä. Kyseessä on työporukan veikkauskisa. Loppukiriä vaatisi kyllä. Tällä tuloksella nousisin pari sijaa kohti kärkikolmikkoa.Itse joutuu käymään tämän tästä tuolla veikkausketjussa katsomassa mitä tulikaan äänestettyä, näköjään 1-1, eli Lewalle maali maistuisi.
E-pippeli se jatkaa kasvuaan.
Onhan tässä ollut parisuhde aikaa kolmeen saakka ja jokaisen pelin välissä tunti. No jossain välissä pitää ehtiä tehdä ne kotityötkin. Niin ja käydä töissä. Ei tuo puoliso vielä ole kovasti närkästynyt, välillä kyllä ihmettelee miten jaksan seurata. Enkä ole edes kaikkia pelejä katsellut kun on ollut muuta menoa. Mutta nyt peliin...Onhan kisat ollut käynnissä jo toista viikkoa. Useimmissa kodeissa lienee siirrytty länkytyksestä jäätävään hiljaisuuteen ja murhanhimoisiin katseisiin.
Pureeko siellä punkki kivekseen? Työtoverilla oli punkki (verenimijä, eläin) pallissa.Mukava ku YLE näyttää näitä vanhoja pätkiä
Alko kivekseen pistämään. Joku syöpä iski vissii nyt
Työkaverilla oli punkki häpyhuulessa. Mies oli kuulemma tosi innokas etsimään...Pureeko siellä punkki kivekseen? Työtoverilla oli punkki (verenimijä, eläin) pallissa.
Ei tainnu olla ku tutkin.Pureeko siellä punkki kivekseen? Työtoverilla oli punkki (verenimijä, eläin) pallissa.
Noissa tilanteissa löydös pitää varmistaa moneen kertaan. Ja jälkitarkastukset huolellisesti.Työkaverilla oli punkki häpyhuulessa. Mies oli kuulemma tosi innokas etsimään...
Ite ainakin ajattelin, että kyllä ne tästä lohkosta jatkoon ois menny. Mun paha, ei siellä päinkään.
Ei oo tainnu sitä maailman seksikkäin futis fani tittelin omaavaa minkkiä olla näkynyHyvän näköistä paistia tuolla katsomossa. Tässäkin pelissä
En nyt jaksa hakea Puolan karsintavastustajia, mutta ihmettelen suuresti miten he ovat mättäneet niissä ennätysmäärän maaleja.
Ei oo tainnu sitä maailman seksikkäin futis fani tittelin omaavaa minkkiä olla näkyny