Metsola sulaa!!
Kuten Lukko joka kevät =)
Metsola sulaa!!
Zubizarreta maaliin! Tai oishan siellä Casillaskin.
Pitäkää tuo de Gea kaukana Madridista! Tietysti jännä, että aika usein Ronaldon vedot vain tuppaavat upota maaliin.
On se kova.
Cristiano Ronaldo laukoo niin kovaa ja taitavasti, että se näyttää siltä kuin pallo muuttuisi kahdeksi palloksi. Vain Manuel Neuer osaa torjua noita, kun tietää sulkea toisen silmänsä Ronaldon laukoessa. Eli toisaalta ei voi David De Geaa syyttää.
Eikös tuolla ole katto päällä finaaliareenalla, joten ei tarvitse miettiä säätä kuten jossain tenniksessä tai kriketissä.
Englannin maajoukkueko siellä pelaa?
Yksi huono hetki De Gealle ja täällä on omaperäisyyden huiput kokoontuneet.
Ja Sergio Ramos on sika ja Luis Suarezin hampaat.
Lähteehän toi kuti saatana ku tykin suusta.
Yksi huono hetki De Gealle ja täällä on omaperäisyyden huiput kokoontuneet.
Voi upota, mutta ei kyllä saisi. Siis maalivahdin näkökulmasta.Tämä. Eihän se jonkun teemupukin vetämänä koskaan uppoa sormien läpi, mutta kun takana on riittävästi voimaa, niin se voi upota.
Onneksi ei näytä kuitenkaan Kariuksen touhulta. Toivottavasti De Gealla ei ole kuitenkaan aivotärähdystä..De Gea on kyllä paljon laihempi, mutta pää näyttää tietyltä osin kyllä samalta kuin David Seamanilla. Varsinkin, jos De Gealla olisi vain viikset. Otteet kentällä näyttää kyllä samalta
Ok, sarkasmitutka pitää kalibroida. Jotenkin aistin noista viesteistä, että kaikkien mielestä ei ollut filmi.Heitto se sattuminen oli..
Pelkkää filmiä se oli. Pepe itse sikailee joka pelissä ja sitten itse on ihan lasinilkka ja lasileuka
Ainahan se pomppu juuri ennen torjuntaa on paha. Itse muistan joskus junnuvuosilta, kun ainoan kerran jätin kropan laittamatta pallon taakse ja pallo saranasormista läpi längistä maaliin. Kyllähän tuo piti ottaa, mutta jännitystä toiselle pouliajalle.
Miten toi Mertaranta saatiin ääneen tännekkin?
Voi upota, mutta ei kyllä saisi. Siis maalivahdin näkökulmasta.
Onneksi ei näytä kuitenkaan Kariuksen touhulta. Toivottavasti De Gealla ei ole kuitenkaan aivotärähdystä..