Jalkapallon MM-kisat 2018 – liveseuranta

  • 580 699
  • 11 775

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sterling tehnyt viimeksi maajoukkuemaalin Viroa vastaan 9.10.2015... tää on Englannin maajoukkueen 27.peli sen jälkeen. Toki ihan jokaisessa ei ole pelannut.

Tekeeköhän tänään?
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Miten tuo pallonhallinta mitataan. Itse olen siinä käsityksessä että lasketaan kuinka monta kertaa joukkueella on pallo hallinnassa. Sitä miten se pallon hallinta määritetään ei ole varmaa tietoa.
 

HMenthal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Päiväpelikään tuskin tarjoaa suuria.

Onneks kohta alkaa formulat. Pääsee kattomaan maalin kuivumista

Aivan satavarmasti vormuloissa nähdään vähemmän ohituksia kuin tässä pelissä maaleja. Radalla, ajamalla, ei kierroksella värväyksi, lähdössä voi joku sutia itsensä pihalle ja varikolla käyntejä ei lasketa, mutta ajamalla ohittaen sijoitukset ei muutu.

Panama voisi ujuttaa pari, niin nähtäisiin, onko noista enkuista mihinkään. Tylsää on tämä puoliaika, jos ei sitten tappelua synny.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Toisaalta hyvä, että Suomi ei ole tuolla tunaroimassa ja häpäisemässä meitä. Säästyy minun verorahatkin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Toisaalta hyvä, että Suomi ei ole tuolla tunaroimassa ja häpäisemässä meitä. Säästyy minun verorahatkin.
Se se olisikin juhannusrapuloissa katsella kun lädit painaa 6-0 kuokkaan Suomea ja siellä joku Markkanen vittuilemassa twitterissä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Paitsio.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kukahan toi Englannin apuvalmentaja tai joku on, tutun näkönen hemmo. Ei oo Dennis Wise. Vai onko. En googlaa.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Ja lädit ovat jälleen juhannuksena maailmanmestareina, kunnes alkaa heinäkuu ja kerrasta poikki -systeemi.

Itse kisojen kannalta Englanti nyt nostaa maalikeskiarvoa ja kaikki on taas hyvin ja kisat viihdyttävät isoine maalimäärineen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös