Oispa Suomikin jossain hevonvitunkuusessa niin päästäisiin neppailemaan mm-kisoihin joka kerta.
Niinpä. Ihan perseestä, nämä heittopussi Panamat.
Oispa Suomikin jossain hevonvitunkuusessa niin päästäisiin neppailemaan mm-kisoihin joka kerta.
Oispa Suomikin jossain hevonvitunkuusessa
Jaaha. Toimitsijoilla juhannus päällä vielä42% on jollakin laskukaavalla saatu arvottua
Päiväpelikään tuskin tarjoaa suuria.
Onneks kohta alkaa formulat. Pääsee kattomaan maalin kuivumista
Se se olisikin juhannusrapuloissa katsella kun lädit painaa 6-0 kuokkaan Suomea ja siellä joku Markkanen vittuilemassa twitterissä.Toisaalta hyvä, että Suomi ei ole tuolla tunaroimassa ja häpäisemässä meitä. Säästyy minun verorahatkin.
Harmin paikka vaan että tämä hevonvitunkuusi lasketaan Eurooppaan.Eikö me muka olla?
Ingerländ on vaan taas kerran niin kova, että saa Panamankin näyttämään heikolta.
Onneksi vaihtoivat Kanen penkille.Menee maalipörssiveto vituiksi tämän lohkon takia.
Miten tuo pallonhallinta mitataan. Itse olen siinä käsityksessä että lasketaan kuinka monta kertaa joukkueella on pallo hallinnassa. Sitä miten se pallon hallinta määritetään ei ole varmaa tietoa.
Siis tutkittiin VAR-roomissa ja hyväksyttiin? Täh?
Video on ilmeisesti tarkempi kuin silmä, sillä kaksi Englannin maalia on näyttänyt paitsiolta?Siis tutkittiin VAR-roomissa ja hyväksyttiin? Täh?
Kukahan toi Englannin apuvalmentaja tai joku on, tutun näkönen hemmo. Ei oo Dennis Wise. Vai onko. En googlaa.
Jaa. En huomannut, mutta jos näin, niin ok.Olihan siellä Torresin kantapää.