Mulla on iso muna mut silti pitää ajaa jatkeella. On tää elämä helppoo
Joo mä valehtelin kanssa samaa silloin ku mulla oli Bemari.
Tiesittekö muuten että tässä pelissä ei tuu enää maaleja?
Mulla on iso muna mut silti pitää ajaa jatkeella. On tää elämä helppoo
Kertokaas vielä miten on muka mahdollista ettei Meksiko ole vielä varmistanut pääsyään jatkoon?
Mutta Saksa ei voi olla Meksikon edellä keskinäisen ottelun vuoksi?Jos Saksa voittaa nyt ja E-Korean ja Ruotsi voittaa Meksikon niin kaikki 6 pisteessä
Keskinäinen otetaan vasta maalieron jälkeen huomioon.Mutta Saksa ei voi olla Meksikon edellä keskinäisen ottelun vuoksi?
Nyt uskaltaa jo sanoo että svenssonit häviää tän
MM-futis 2018 -katsojaopas – Näin pelataan | Futis | Faneille.comKeskinäinen otetaan vasta maalieron jälkeen huomioon.
Yllättävän karstainen kone ollut tähän mennessä..Saksalainen kone hyytyy harvoin. Saas nähdä käykö tänään niin.
Emmää tiiä mikä sille on tullu. Otin kaks päivää viinaakin ja siltikki on ollu hiljaa.Ps. Jätkä saa edelleen kattoo futista "länkytyksestä" huolimatta =).
Mitä oot joutunu mammalle lupaamaan ku ulkomaan matkakaan ei riittäny =)
@FASlapsi "Etelä-Karjalan alueen aikamiespoikien seksiturismin ilmentymät vuosina 1977-1989 ja peniksen koon merkitys parinmuodostuksessa, sekä "sen" rooli riehakkaiden Pattayan reissujen katalyyttiina"
- Joensuun Yliopiston Naistutkimuksen laitos.
Seison korjattuna. En edes tiedä mistä oma mutu oli päähän jäänyt, mutta väärässähän sitä oltiin.MM-futis 2018 -katsojaopas – Näin pelataan | Futis | Faneille.com
Tasapisteissä maaleilla suuri merkitys
Jos joukkueet päätyvät tasapisteisiin alkulohkossaan, ratkaistaan sijoitukset seuraavassa järjestyksessä:
- Keskinäisen ottelun voittaja
- Tehdyt maalit alkusarjassa
- Fair Play -käytös turnauksessa
- FIFA-ranking
Sen näkönen on kaveri että iso se on ainakii. Juhlakunnossa 23.4 ja löysänä 16.2 veikkaisinEiku ”Joachim Löwin munan koko”. Siinä on johdannon, sisällysluettelon, tiivistelmän ja lähdeluettelon lisäksi 1 sivu jolla on yksi rivi: ”Joachim Löwin muna on __ senttimetriä pitkä.” Mutta nyt uhkaa koko tutkielma kuivua kasaan kun Iisoppi tai joku homo ei suostu kertomaan kokoa. Vittu sentään, kaikki tämä vaiva ihan hukkaan.