Niin ja mitäköhän mä sit sanoin hmmmTulostaulu ei valehtele
Oletko vertaillu?Joo eikä mustilla miehillä oikeasti ole sen isompi lerssi kuin valkoisilla saati aasialaisilla. Pelkkä stereotypia.
Hitler kääntyisi näillä tuloksilla haudassaan, jos hänellä hautaa olisi.Nyt tarvittas Hitleriä sakuille
Et kysynyt multa mut oon ollu saunassa missä on ollu musta poika ja aasian poika samaan aikaan. Ero kun yöllä ja päivälläOletko vertaillu?
Mikä ihmeen tuuri? Vietiin ensin hyvästä paikasta vapari ja sitten selkeä rankkari. Maali taas hyvin tehty.Se niistä kisoista sitten Saksan osalta
Vittu mikä tuuri hurreilla
Hurrifani?Mikä ihmeen tuuri? Vietiin ensin hyvästä paikasta vapari ja sitten selkeä rankkari. Maali taas hyvin tehty.
Mikä ihmeen tuuri? Vietiin ensin hyvästä paikasta vapari ja sitten selkeä rankkari. Maali taas hyvin tehty.
Oletko vertaillu?.
Et kysynyt multa mutta kerron jotain kuitenkin. Olen kahta mustaa munaa päässyt kokeilemaan ja oli ne suurempia on valkoiset keskimäärin. Aasialaisista ei näköhavaintoja. Mutta kyllä suurin kalu jonka olen tavannut oli ihan supisuomalaisella miehellä. Sorry OT!Oletko vertaillu?
Näin se homma vaan menee.Mutta kyllä suurin kalu jonka olen tavannut oli ihan supisuomalaisella miehellä.
No en edes ole vaan Saksan puolella tässä, mutta silti yritän arvioida näitä tilanteita objektiivisesti. Tietty joskus värilasit vaikuttaa, mutta ei tässä.Hurrifani?
Kiitos kiitos!Mutta kyllä suurin kalu jonka olen tavannut oli ihan supisuomalaisella miehellä.
No joo. Tosin tolla pelillä Suomikin voittais SaksanNo en edes ole vaan Saksan puolella tässä, mutta silti yritän arvioida näitä tilanteita objektiivisesti. Tietty joskus värilasit vaikuttaa, mutta ei tässä.