Ilmeisesti oli Marokon pojallakin tulosveto kiinni.
Tasurilla ei tästä jatkoon mene kumpikaan, molemmilla se tilanne että pakko voitto ja toivoa tasuria sitten jatkossa.
Marokko saa syyttää ihan itseään, miksi lähti pelaamaan tasuria viimeisen puoli tuntia?
Toivotaan nyt, että illan matsi sytyttää nämä skabat lentoon.
No tasurilla olisi ollut se tilanne että pakko voittaa toinen ns. isoista. Minkä jälkeen toivoa että se jonka voittaa ei ole se niistä kahdesta joka voittaa ne kaksi muuta. Eli esim jos voittaisi Espanjan niin Espanjan pitäisi tänään hävitä Portugalille. Muutoin tulisi turpaan joka tapauksessa. Nyt kun voitti niin se yksi voitto riittää, jopa kaksi tasuria riittää.Onneksi on aikaa opiskella latinalaisia aakkosia ja tutustua Jatkoaikaan.
Jos nyt ees tulis maalejaSeuraavaksi sitten Espanja-Portugali. Oon Espanjan puolella, koska ex-tyttöystäväkin on ja se on selkeesti kykeneväinen tekemään oikeita ratkaisuja.
Luin teksti-tv:ltä että 2 vuotta vankeutta tuli.
Seuraavaksi sitten Espanja-Portugali. Oon Espanjan puolella, koska ex-tyttöystäväkin on ja se on selkeesti kykeneväinen tekemään oikeita ratkaisuja.
Ehdollista, ei ehdotonta.Vieläkös se Ronaldo saa pelata tämän ottelun vai vievätkö heti tyrmään? Luin teksti-tv:ltä että 2 vuotta vankeutta tuli.
Tuo on hyvä asenne, opi lähimmäisiltä. Seuraavaksi tyttöystäväksi suosittelen Saksa-fania. Tosin sellaisen löytäminen on vaikeampaa kuin vaikka brassi-fanin. Itseasiassa, ei brassifanikaan varmaan huono valinta olisi, hieman eläväisämpi sambaaja kyllä kuin dirndl-mekossa sinulle olutta tuova rintava älykkö.
Minä voisin suositella saksalaista, ainakin ...filmien perusteella ovat varsin avoimia ehdotuksille.Tuo on hyvä asenne, opi lähimmäisiltä. Seuraavaksi tyttöystäväksi suosittelen Saksa-fania. Tosin sellaisen löytäminen on vaikeampaa kuin vaikka brassi-fanin. Itseasiassa, ei brassifanikaan varmaan huono valinta olisi, hieman eläväisämpi sambaaja kyllä kuin dirndl-mekossa sinulle olutta tuova rintava älykkö.
Minä voisin suositella saksalaista, ainakin ...filmien perusteella ovat varsin avoimia ehdotuksille.
Hieno pusku Marokon puolustajalta.
Minä ennemmin sellaisia amatöö... no kuitenkin juttuja katsellut. Siis jalkapalloa tietenkin tarkoitin, se että tyttöystävä sitä katselee niin sehän se tärkeintä.Teresa Orlowski oli aika avoin ihminen aikoinaan, tuskin on tiukkikseksi vanhenmitenkaan muuttunut. Tai no, Teresa oli alunperin puolalainen, puolanainen.
No tasurilla olisi ollut se tilanne että pakko voittaa toinen ns. isoista. Minkä jälkeen toivoa että se jonka voittaa ei ole se niistä kahdesta joka voittaa ne kaksi muuta. Eli esim jos voittaisi Espanjan niin Espanjan pitäisi tänään hävitä Portugalille. Muutoin tulisi turpaan joka tapauksessa. Nyt kun voitti niin se yksi voitto riittää, jopa kaksi tasuria riittää.