Jalkapallon MM-kisat 2018 – liveseuranta

  • 576 592
  • 11 775

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Argentiinan kisat taitavat olla tässä, meni miten meni. Noin paskalla maalivahdilla ei kyllä tee hevon vittua.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Nasueinaria niin sanotusti.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Mun on oikeasti vaikea ymmärtää, että miksei sitä Dybalaa kokeilla Messin kanssa, vaikka ovatkin niin samanlaisia pelaajia.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Voi olla, mutta olisiko maailman futishistorian ja nykyajan kovimpiin kuuluva maalipyssy tehnyt myös mealin tai pari tämän nyt nähdyn tuhnuttelun sijaan?


kyllähän se on ihan jäätävä maalintekijä, ei voi kieltää. Mutta ainakin mua vituttaa se saatanan sukeltelu todella usein ja kitinä ja itkeminen heti kohti tuomaria. Käytös silloin samalla tasolla kun 4 v muksu vie 3 vuotiaalta ämpärin hiekkalaatikolla ja 3 v alkaa itkemään.
Mutta edelleenkin jäätävä maalintekijä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mulle tuli mieleen tosta Vancouverin Olympialaiset ja Kipperin tarjoilu välierissä oliko se Phil Kesselille avauserässä.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näistä kahdesta olen enemmän Kroatian puolella, mutta melkein toivoisi Argentiinan tasoittavan ettei tämä nyt tuohon lahjaan sentään ratkea.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Saakohan Caballero yhtä tylyn vastaanoton Argentiinassa mitä Escobar -94 Kolumbiassa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näistä kahdesta olen enemmän Kroatian puolella, mutta melkein toivoisi Argentiinan tasoittavan ettei tämä nyt tuohon lahjaan sentään ratkea.
Eiköhän Kroatia vielä 1-2 tee. Argentiina on kyllä onneton
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Argentiinan touhussa ei oo kyllä tippaakaan sielua mukana. Ovat duunipaikalla, mutta odottavat loppuvihellystä ja kotimatkaa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Erkka Vee puree kynsiään jossain päin juhannusta.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Maradonalla on kello molemmissa käsissä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös