Mä ainakin sanoin etten pysty arvostamaan yhtään. Vastenmielinen pelaaja.Niin minäkin.
Onhan Suarezia muistettu dissata jo? En ole lukenut viestejä, siksi kyselen.
Mä ainakin sanoin etten pysty arvostamaan yhtään. Vastenmielinen pelaaja.Niin minäkin.
Onhan Suarezia muistettu dissata jo? En ole lukenut viestejä, siksi kyselen.
Mä ainakin sanoin etten pysty arvostamaan yhtään. Vastenmielinen pelaaja.
Tässäkö se probleema on. Ei oo huippujätkiä keskikentällä. Puolustus on täyttä rautaa Godinin johdolla.Kun katsoo ketä siellä on kärjessä, niin ruokinta on kyllä minimaalista.
Miksi on vastenmielinen pellaaja? mä kysyn. Ainakin maaleja osaa tehdä. Sillä on ollut niitä purujuttuja, mutta bygones are what they are. Toki kieriskelee niin kuin kaikki muutkin. Ja hirvittävin seurajoukkue.
Puremiset, ja se käsitorjunta vain vei arvostuksen.Miksi on vastenmielinen pellaaja? mä kysyn. Ainakin maaleja osaa tehdä. Sillä on ollut niitä purujuttuja, mutta bygones are what they are. Toki kieriskelee niin kuin kaikki muutkin. Ja hirvittävin seurajoukkue.
Kyllä tuo keskialueen hierominen alkaa sylettää ja varmasti tekee sitä myös Suarezin ja Cavanin kupolissa.Tässäkö se probleema on. Ei oo huippujätkiä keskikentällä. Puolustus on täyttä rautaa Godinin johdolla.
Jo päiväkodissa oli niitä ikäviä purevia tyttöjä.Puremiset, ja se käsitorjunta vain vei arvostuksen.
Aikuinen mies puree jalkapallopelissä useaan otteeseen.Jo päiväkodissa oli niitä ikäviä purevia tyttöjä.
Melkein toivoisi, että saudit laittaisivat homman tasoihin. Uruguay vaikuttaa cavaneineen koko turnauksen ylimielisimmältä joukkueelta.
Kerran oon kuullu Kainulaisen innostuvan kunnolla. Aika pitkällä otannallaKainulaisen selostuksen puhefrekvenssi saa Kari Hiltusen takavuosien pikkutuntien painonnosto-selostukset suorastaan kiivastahtiseksi vuoropuheluksi.
Kainulaisen selostuksen puhefrekvenssi saa Kari Hiltusen takavuosien pikkutuntien painonnosto-selostukset suorastaan kiivastahtiseksi vuoropuheluksi.
Minä pidän kyllä, jää pelille tilaa. Omille ajatuksillekin jäisi tilaa mikäli niitä olisi.
Jonkin tutkimuksen mukaan miehet ajattelevat seksiä 28 minuutin välein.Minä pidän kyllä, jää pelille tilaa. Omille ajatuksillekin jäisi tilaa mikäli niitä olisi.