No se on silti mahdollista, oli niin käynyt aiemmin kuinka monta kertaa tahansa. Jokainen nyt ainakin muistanee vuoden 2010 kisat, jolloin Sveitsi töpeksi vikassa pelissä tasurin Hondurasia vastaan. Voitolla olisi ollut 6 pisteessä Espanjan ja Chilen seurana.Laittakaa lista missä kuudella pisteellä ei ole joku päässyt jatkoon.
Ei kukaan, mutta edelleenkään Venäjän jatkopaikka ei ole virallisesti varma.Joo ihan samaa tuossa yllä kirjoitin.
Moniko jaksaa uskoa että tapahtuu?
Tällä hetkellä tarvitsee tehdä 13 maalia. Sitten jos Venäjä päästää maaleja vikassa niin tarvitsee tehdä vähemmän, mutta tällä hetkellä vaatii 2 voittoa ja yhteensä 13 maalia, sekä nolla omiin.Ei kukaan, mutta edelleenkään Venäjän jatkopaikka ei ole virallisesti varma.
Ja Saudi-Arabian ei tarvitse tehdä 12 tai 13 maalia.
Venäjän on pakko päästää vähintään yksi, jotta Saudi-Arabia voi mennä ohi.Tällä hetkellä tarvitsee tehdä 13 maalia. Sitten jos Venäjä päästää maaleja vikassa niin tarvitsee tehdä vähemmän, mutta tällä hetkellä vaatii 2 voittoa ja yhteensä 13 maalia.
Totta, eli siis 12 maalia tarvii tehdä.Venäjän on pakko päästää vähintään yksi, jotta Saudi-Arabia voi mennä ohi.
Mitähän tällä tarkoitat, tai voinet kertoa väärässä, missä?Oot väärässä.
Mitähän tällä tarkoitat, tai voinet kertoa väärässä, missä?
Minä olen varmana väärässä monestakin asiasta. Minusta me Ralphin kanssa vain toverillisesti miekkailtiin. Tietkö samalla tavalla kuin pissatessa voi miekkailla. Ei sillä tavalla mitä tällä palstalla yleensä väännetään että kaikki on paskaa. Jotkut osaa edelleen myös keskustella. Lisäksi taisin myös tuossa myöntää juuri olleeni väärässäkin, kukahan sitä just väitti että mä en moiseen kykene.Kirjotin vaan huvikseni, kun olitte tossa inttämässä. Et missään ollut väärässä. Hupailin.
Minä olen varmana väärässä monestakin asiasta. Minusta me Ralphin kanssa vain toverillisesti miekkailtiin. Tietkö samalla tavalla kuin pissatessa voi miekkailla. Ei sillä tavalla mitä tällä palstalla yleensä väännetään että kaikki on paskaa. Jotkut osaa edelleen myös keskustella. Lisäksi taisin myös tuossa myöntää juuri olleeni väärässäkin, kukahan sitä just väitti että mä en moiseen kykene.
Laittakaa lista missä kuudella pisteellä ei ole joku päässyt jatkoon.
Tutkailin vähän livetuloksien arkistoja ja näyttäisi siltä, ettei tuollaista ole tosiaan mm-kisoissa tapahtunut, ainakaan niin kauan, kun voitosta on palkittu kolmella pisteellä. Mutta aikoinaan kun voitosta jaettiin vain kaksi pistettä, niin Algeria on jäänyt alkulohkoon kahdella voitolla ja yhdellä tappiolla. Tämä tapahtui samaisen arkiston mukaan vuoden 1982 kisoissa.