Minä en pelaa enää tänään mitään, mennyt jo niin vituiksi.
Mietinnässä, että otan koko kisat boikottiin. Piti olla rahakas kesä..
Messin maalikuningas lappu onneksi elää, Iranin bussista huolimatta.
Minä en pelaa enää tänään mitään, mennyt jo niin vituiksi.
Hollanti - Chile: 1 (Veikkaus 2,45)
Kaamea ylikerroin Hollannille. Kukapa sellaista ei haluaisi pelata.
Ei mun mielestä. Perusteluja tälle?
Ei mun mielestä. Perusteluja tälle?
No minunkin mielestä on ylikerroin. Hollanti on tässä vaiheessa yksi turnauksen vakuuttavimmista joukkueista, ja oli viime turnauksessa finaalissa lähes samalla ryhmällä. Lisäksi perinteinen jalkapallomaa ja menestyjä MM-kisoissa. Chile on aina ollut "ihan hyvä" ja näissä kisoissa sitäkin parempi, mutta kyllä Hollanti lähtee nyt todella selkeänä ennakkosuosikkina tähän otteluun. Vaikka tasapeli riittäisi niin silti uskon Hollannin tavoittelevan voittoa.
Vakuuttavimmista? Australia-peli oli kaikkea muuta kuin vakuuttavaa. Esimerkiksi Chile pelasi Espanjaa vastaan täydellisellä strategialla ja Hollannin pelityyli on pitkälti Espanjan kaltainen. Hollanti lähtee erittäin pienenä ennakkosuosikkina otteluun, mutta ei tuota voi ylikertoimena pitää. Se, että Hollanti lähtisi ''selkeänä ennakkosuosikkina'' illan matsiin on ihan hölyn pölyä. Ne väitteet perustuvat niihin ennakkoasetelmiin ennen kisoja sekä historiaan. Chilen voitto ei olisi tosiaankaan mikään yllätys.
Poimitaan tällainen vielä. Kultaisen kengän voittajalle luvassa kertoimia;
Benzema 4.5
Müller 5
Messi 7
Neymar 8
Van Persie 10
Suarez 21
Agüero 41
Rodriquez 51
Sanchez 51
Ronaldo 51
Lukaku 51
Higuain 61
Valencia 61
Mandzukic 61
Giroud 66
Balotelli 67
Cavani 71
....
David Luiz 501
Missä Robben?
Mandzukic voisi olla myös kova haku, jos Kroatia selviytyy vähintään puolivälieriin.
Poimitaan tällainen vielä. Kultaisen kengän voittajalle luvassa kertoimia;
...