No sitä en tiedä, muttaOnkohan vetänyt ikinä rankkaria? Thats Mee in the spot.
That's Mee in the spotlight
No sitä en tiedä, muttaOnkohan vetänyt ikinä rankkaria? Thats Mee in the spot.
Itse googletin "Ben Mee visits church".Losing my religion jne.
Itse googletin "Ben Mee visits church".
Höhö.
Hei ihan oikeasti. Ei kukaan voi olla sitä mieltä että tuosta punainen ei ole ansaittu. Se on yks paskan hailee kuristaako vai ei, vaan se on se pointti että pistää kädet Hughesin kurkun ympärille ja antaa tuomarille mahdollisuuden antaa punainen. Ihan täysin meni sääntöjen mukaan. Ei se puristusvoima siihen vaikuta mitenkään.
Vieläkin vituttaa, että jengi luuli Casen pitäneen Hughesia kaulasta. Muistan elävästi kuinka paljon enemmän se otti päähän, etteivät ihmiset uskoneet Casemiron työntäneen toisella kädellä olasta ja pitäneen toisella kädellä kauluksesta, kuin se itse punainen. Joka sekin toki harmitti. Argh, yksi raskaimpia hetkiä palstalla koskaan.Jatkoajan tuomarilinja on näemmä ihan yhtä ailahtelevaa kuin Valioliigan puolella.
Jatkoajan tuomarilinja on näemmä ihan yhtä ailahtelevaa kuin Valioliigan puolella.
Turkin liiga on viimeisen päälle kaikki, hienosti pelattu
Pakko syttyä, että kaveri painoi tuohon vielä polviliu'un perään.
Pakko syttyä, että kaveri painoi tuohon vielä polviliu'un perään.
Vastoin koodia?Pakko syttyä, että kaveri painoi tuohon vielä polviliu'un perään.
Bielsa ois laittanut kävelemään takaisin kotiin vieraspelistä tuon jälkeen.Vastoin koodia?
Dyche taas riemastunut kun tuuletetaan kunnolla eikä tehdä mitään typeriä tanssiliikkeitä.Bielsa ois laittanut kävelemään takaisin kotiin vieraspelistä tuon jälkeen.
I was most pleased by a really authentic reaction. I commended him after it. Everyone nowadays wants to do a dance and all that nonsense. He's run in the corner and slid on his knees and went 'Have that!' and everyone went with him.
Ainakin tällaiselle kaihomieliselle tämä kuva menee ihan taiteesta:
Veti vähän sanattomaksi. En tiedä oliko positiivisella tavalla.
Lisäys: Oli! BANG BANG DERYN LANG