Jalkapallon fantasiadraft

  • 11 605
  • 210

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Ja viimeisimpänä muttei vähäisimpänä.. Byyriin Toonin, Irlannin ja Miken luottovahti. Kenties Valioliigan paras sellainen, vaikka Niemi vähän viime kaudella pääsikin enemmän otsikoihin korkeamman työmääränsä kanssa. Anyways.. valinta on Shay Given.
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
JOOSEPP1:llä noita varauksia on läjä rästissä, joten toinen keskuspuolustajani tulee Saksasta, Christoph Metzelder.
 

The Rock

Jäsen
Viestin lähetti Hordi24
Itse asiassa luulin että Jose Luis Chilavert on jo lopettanut enkä sen vuoksi häntä draftannut.

Viestin lähetti Mike
Niin se onkin. Ennen viime kautta muistaakseni ilmoitti lopettavansa kauden päätyttyä ja minun tietääkseni on näin tehnytkin. Oli aikanaan helvetin kova kassari, mutta pariin viime vuoteen ei esittänyt enää mitään.

Tällaista asiaa en tiennytkään kun miehen varasin. Joten mitäs tehdään, varaanko uuden maalivahdin vai mitä muut ovat mieltä?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Paine-Pressure kunnioittaa suuren ja mahtavan Jose Luis Chilavert'n päätöstä uran loppumisesta eikä raijaa miestä tolppien väliin. Näin ollen tyhjäksi jääneelle paikalle tulee Tshekin maajoukkueen maalin tiilimuuriksi muuttanut nuorukainen, joka kuuluu seuratasolla "Romanin talliin" eli Chelsea FC:n miehistöön. Mies johdatti Tshekin tasavallan kesällä pelattujen EM-kisojen välieriin ja hänet myös valittiin kisojen ykköstähdistön maalivahdiksi.

Paine-Pressure toivottaa tervetulleeksi Petr Cech'n.
 
Viimeksi muokattu:

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti The Rock
Tällaista asiaa en tiennytkään kun miehen varasin. Joten mitäs tehdään, varaanko uuden maalivahdin vai mitä muut ovat mieltä?

Minun puolestani voit ainakin varata.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
EDIT: Korjaan: Jon Dahl Tomasson kun vielä ehdin ennen seuraavaa varausta.
 
Viimeksi muokattu:

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Paketti kasaan, viimeisenä oikean laitapakin paikalla Bisan Lauren.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös