Jalkapallon fantasiadraft 2005

  • 7 789
  • 157

Kyle

Jäsen
Viimme aikoina on ollut vähän "kiireitä", siitä johtuen pahoitteluni ettei tämä drafti ole minun osaltani oikein luistanut, mutta nyt otan rästini pois.

Gary Neville ja Roy Makaay
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Lienee jo mun vuoro.

Toinen puolustaja joukkueeseen: Sinisa Mihailovic!

vuoro Peikoille...

ps. kanssakilpailija Ryggelle hyvää syntymäpäivää!
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Jumankauta. Miten voi ihminen unohtaa draftin näin pahasti. Pahoitteluni. Ehkä parasta, että jätän koko homman osaltani tähän, asiantuntemukseni jalkapallon osalta on muutenkin vähän niin ja näin.

Sivullekirjoittanut kiittää ja kuittaa.
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Viestin lähetti Hordi24
ps. kanssakilpailija Ryggelle hyvää syntymäpäivää!

Suoritan myöhästyneen kiitoksen. Yllä mainitusta syystä en ole hetkeen "muiden kiireiden" takia koneelle päässyt, ja varauskin on jäänyt rästiin. No, nyt tilanne korjataan. Keskikentän pohjalle otetaan mies, joka omassa seurajoukkueessaan tasapainottaa erinomaisesti keskikenttää taiturimaisen Ronaldinhon rinnalla. Eli varaukseni on FC Barcelonan pelintekijä Xavi.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Viestin lähetti Saku #11
Jumankauta. Miten voi ihminen unohtaa draftin näin pahasti. Pahoitteluni. Ehkä parasta, että jätän koko homman osaltani tähän, asiantuntemukseni jalkapallon osalta on muutenkin vähän niin ja näin.

Sivullekirjoittanut kiittää ja kuittaa.

Älähän nyt Saku näin helposti luovuta. Vielä on kymmeniä loistopelaajia varaamatta ja vielä löydät helposti huippumiehet rästipaikoillesi. Ei muuta, kuin mietintämtyssy päähän ja yrittämään.
 

Kazka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aika varata mies tolppien väliin. Tämä herra on yksi bundesliigan
parhaista maalivahdeista, ellei paras, ja monien mielestä ansaitsisi kutsun Saksan maajoukkueeseen, mutta nyt hän saa kutsun minun joukkueeseeni: Timo Hildebrand

Pallo Kinkelle
 

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
Pallo Haltuun ja sen saa toimittaa maaliin Christian Vieri.
Leiska ilmeisesti jatkaa..?
 

Kyle

Jäsen
Uusia draftaajia?

Jos kerta Boomhauer & Saku#11 ovat vetäytymässä/vetäytyneet draftista, olisi todella hyvä jos heille löytyisi seuraaja.
Oman ehdotukseni mukaan jos joku sivusta seuraaja haluaa, jatkaa heidän joukkueittensa kokoamista ilmottautuu mukaan heti.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Sama järjestely käy minulle. Kaksi nopeinta siis pääsee vielä mukaan.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Pu(o)lustuksen vasempaan laitaan Boris Zivkovic.
 
Viimeksi muokattu:

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti pancor
Sama järjestely käy minulle. Kaksi nopeinta siis pääsee vielä mukaan.

Ilmoittaudun halukkaaksi. Ja ehdottomasti Boomhauerin jengin otan haltuuni, läski-Rooneyta ei mun jengissä koskaan tulla näkemään.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja draftaan alkuun tietenkin Jumalan, eli tervetuloa Jamie Carragher.

Kärkeen nappaan toisen Poolilaisen, Fernando Morientesin. El Moro pistää kyllä keskitykset kivalla prosentilla häkkiin.

Kolmas pelaaja on sitten Luis Garcia
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Viestin lähetti Wilzu
Pu(o)lustuksen vasempaan laitaan Boris Zivkovic.

Saako nyt lopettaneiden pelaajia varailla uudelleen? Jos saa, niin Javier Zanetti FC Wilzuun.

Ei saa varata. Pelaajat pysyvät joukkueissaan ja mahdollinen uusi varaaja siis jatkaa edellisen työtä.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Asia selvä. Zanetti hus pois joten tilalle lisää kreikkalaisväriä: Michalis Kapsis.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Jahas, otetaan kärkeen Henryn kaveriksi yksi kaikkien aikojen suosikkipelaajistani, nimittäin AC Milanin Hernan Crespo.

Seuraavaksi taitaa ollakin sitten linnun vuoro, ole hyvä.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaahans, napataanpa maaliin sitten Jose Manuel Reina.
 

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
Aikailin vähän..

Sori Hordi, Keskikentälle Clarence Seedorf.
 

peikko#13

Jäsen
Nyt on tainnut 6 tuntia jo kulua ja RB:n vuoro on tainnut mennä, joten napataan puolustukseen Gabriel Ivan Heinze.

Vuoroon Hordi24
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Otetaan keskikentälle pelaaja josta en ikinä ole tykännyt yhtään, enkä liioin nytkään, mutta kun sopiva paikka on vielä vapaana niin olkoon: keskikentän oikealle puolelle David Beckham!

vuoroon Rygge...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös