Huilumestari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Juusela sekosi täysin, kun saksa ei saanut vaparia.
Kertoo aika paljon ammattitaidosta jos jalkapallo selostaja repii pelihousunsa nähtyään tuomarivirheen.
Juusela sekosi täysin, kun saksa ei saanut vaparia.
Saksa pelaa hieman parempaa peli kuin Italia viimeisessään pelissä mutta on tehnyt jo yhden maalin. Revi siitä...aivan millaisilla laseilla tahansa.
Jos sun mittari hyvään peliin on Italia, niin olen pahoillani. Samanlaista paskaa se on molemmilla, vuodesta toiseen.Saksa pelaa hieman parempaa peli kuin Italia viimeisessään pelissä mutta on tehnyt jo yhden maalin. Revi siitä...aivan millaisilla laseilla tahansa.
Tällä kertaa vika ei ole Ylen, koska muuallakin näyttää samaa...Jaahas sinne meni kuva. Ei kukaan varmaa olisikaan halunnut nähä enempää tätä matsia?
Kertoo aika paljon ammattitaidosta jos jalkapallo selostaja repii pelihousunsa nähtyään tuomarivirheen.
Jos sun mittari hyvään peliin on Italia, niin olen pahoillani. Samanlaista paskaa se on molemmilla, vuodesta toiseen.
Yllättävää, että jääkiekossa on kyseinen toiminta tosi kivaa kun Mertaranta repii kalsareitaan milloin mistäkin.
Tämä ei muuten ole todellakaan kivaa. Itse asiassa tämä on rasittavinta Mertarannassa ja selostajissa yleensä.
Niin tässähän ei ole mitään välimaastoa?Niin...mitäs outoa tässä on? Tai no, meillä tämä pitää olla hillittyä ja korrektia.
No vittu minkäs teet?
Jos häiritsee niin jättää sitten katsomatta.
Niin tässähän ei ole mitään välimaastoa?
Älä huoli Len se oli vaan sarkasmia ei siinä oikeasti mitään vaihtoehtoa ole joko mustaa tai valkoista. Konservatiivinen huomio "harmillinen tuomari virhe" tai sitten vittusaatanaa koko loppupeli.Mikäs se välimaasto sitten on? Hehkuttaa ihan vähän vaan eikä revi niitä olemattomia pelihousuja...ko...kö?