Jalkapallon EM 2024 – yksittäisten pelaajien esitykset kisoissa

  • 4 256
  • 27

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Oma all stars lineup:

Mamardashvili
Carvajal-Dias-Saliba-Kadioglu
Rodri-Olmo-Mainoo
Yamal-Gakpo-Williams Jr.
Sentteri on mun mielestä kaikesta vaikein täytettävä. Ollie Watkins esiintyi kaikista parhaiten sillä paikalla. Tekisi itse mieli hahmotella häntä siihen, mutta tolla minuuttimäärällä ei vaan pysty. Muuten musta näyttää ihan hyvältä, mutta kyllä mä Mainoon pudottaisin pois ja kyllä Theo Hernandez kuuluisi myös mukaan.
 
Viimeksi muokattu:

MegaForce

Jäsen
Sentteri on mun mielestä kaikesta vaikein täytettävä. Ollie Watkins esiintyi kaikista parhaiten sillä paikalla. Tekisi itse mieli hahmotella häntä siihen, mutta tolla minuuttimäärällä ei vaan pysty. Muuten musta näyttää ihan hyvältä, mutta kyllä mä Mainoon pudoyyaisin pois ja kyllä Theo Hernandez kuuluisi myös mukaan.
Mietin Mainoon tilalle Xhakaa ja/tai Xavi Simonsia myös, ehkä tarkemmin ajateltuna molemmat olivat Mainoo:ta parempia. Mainoo oli toisaalta Englannin parhaimmistoa, ja selvisivät finaaliin. Kadioglun voi hyvillä mielin vaihtaa myös T. Hernandeziin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös