Jalkapallon EM 2024 – veikkauskisa

  • 10 154
  • 148

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Mä olin vahingossa vastanut kahteen kohtaan samaan maan eli Espanjan. Varmaan reilua että kummastakin tulee 0 pistettä, vaikka toinen nyt on täyttynyt. Tai kyllä varmaan voi ihan hylätäkkin.

- Eli kuka on neljän parhaan joukossa: Espanja
- Kuka voitta pilkkuskaban Espanja
 
Viimeksi muokattu:

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mä olin vahingossa vastanut kahteen kohdan samaan maan eli Espanjan. Varmaan reilua että kummastakin tulee 0 pistettä, vaikka toinen nyt on täyttynyt. Tai kyllä varmaan voi ihan hylätäkkin.

Sama oli käynyt jollekin muullekin, ainakin @Axbor Nocturne oli vastannut samoja maita useampaakin kohtaan. Olen tehnyt näissä niin, että olen huomioinut ekan veikkauksen, mutta merkannut sitten seuraavan saman vastauksen automaattisesti vääräksi. Eli saat pisteen Espanjan finaalipaikasta, mutta pilkkuskabasta ei pinnaa tulisi, vaikka Espanja voittaisikin mestaruuden rankkipotkuilla.
 

Aapee79

Jäsen
Piste 9. Nyt vielä Dijkin täydet minuutit, niin 10 pisteeseen on hyvä pistää homma pakettiin. Palmerin ja.maali toki olisi se 11., mutta se on jo niin ufo, ettei elätellä toiveita. 10 suoritus riittää.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Eli meitä on nyt kympissä aika monta ja kaikilla on vielä joku veto elossa. Tämä on yhtä suurta urheilujuhlaa!
Mulla kai yhdeksän ja mahis kahteen lisäpojoon.
Itselläni se kaksi lisäpojoa aika haihattelua kun Kanen pitäisi vetää vaparimaali sisään ja Fodenin tehdä jatkoajalla maali. Eiköhän joku muu vedä vaparit ja Foden jo vaihdossa kun alkaa mahdollinen JA.
 
Viimeksi muokattu:

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Englannin finaalipaikka toi pisteet yhdeksälle, Kanen kolmas maali 13:lle ja Virgil van Dijkin täydet minuutit peräti 17:lle veikkaajalle. Eilen tuli myös pari uutta arvokisamaalaria. Hienoja hakuja osallistujilta @soros (Xavi Simons) ja @sininen (Ollie Watkins)!

Jos laskin oikein, niin tällä hetkellä johdossa on @Gemondo 11 pisteellä. Hänellä on lisäksi vielä yksi kohde avoinna (22. Saka). Eli vähintään 12 pinnaa tarvitaan suoraan voittoon tai 11 pinnaa tie-braker vertailuun pääsemiseksi.

Tähän yritin koota kaikki kellä on vielä mahdollisuudet. Eka lukema on pisteet, toinen mahdolliset vielä jaossa olevat pisteet ja suluissa kyseiset avoimet veikkaukset:

10/2 @WarWas (17. Kane 18. Foden)
10/2 @Myrsky74 (19. Joselu 21. Nacho)
10/1 @Aapee79 (18. Palmer)
10/1 @finnjewel (18. Bellingham)
10/1 @Tinke-80 (17. Kane)
10/1 @Buster (18. Joselu)
9/2 @hooceebruins (15. Morata 17. Kane)
9/3 @Virveliä kainaloon (15. Kane 18. Toney 19. Palmer)
8/6 @mikko600 (16. Morata 17. Foden 19. Gordon 22. Saka 24. Rice 26. Palmer)
8/4 @Kuuukko (11. Espanja 15. Kane 17. Foden 22. Saka)
8/3 @McPulju (11. Espanja 15. Kane 19. Palmer)
8/3 @Taison (11. Espanja 18. Bellingham 23. Perez)
5/6 @VyötiäsKiisseli (vaatisi tosin mm. Pedrin ylösnousua)

Huomioikaa erityisesti mikko600, jolla on kaikki vielä omissa käsissään, eli hän on ainoa jolla on mahdollisuudet jopa 14 pisteeseen!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mä vedän viel jackpotin, eli tankkikamujen Futistietäjän voiton sekä tämän. Sen jälkeen saatte kutsua minua herra futistietäjäksi ja vaihdan nikinki siihen!!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pitää joo tulla aikamoinen finaali.

Kieltämättä. Jos oikein laskin, niin vähintään 2-3 lukemilla oleva voitto Englannille on tilauksessa.

* 2 maalia Moratalle
* Foden maali suorasta vaparista
* Gordon vaihdosta sisään ja maali
* Palmerille maali

+ lisäksi Sakaa rikotaan rankun arvoisesti ja Rice kentällä täyden ajan

To-do-list-faksia Sheringhamille menemään otsikolla SAA SUORITTAA!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Kieltämättä. Jos oikein laskin, niin vähintään 2-3 lukemilla oleva voitto Englannille on tilauksessa.

* 2 maalia Moratalle
* Foden maali suorasta vaparista
* Gordon vaihdosta sisään ja maali
* Palmerille maali

+ lisäksi Sakaa rikotaan rankun arvoisesti ja Rice kentällä täyden ajan

To-do-list-faksia Sheringhamille menemään otsikolla SAA SUORITTAA!

Espanja nopea 2-0 ja Morata molemmat. Foden kaventaa vaparista. Trippier ja Shaw molemmat loukkaantuvat ja Southgaten pakko heittää Gordon kentälle. Gordon 2-2. Palmer sisään, Sakaa rikotaan ja Palmer pilkulta (koska Kane jo vaihdossa) 2-3. Helppoa.
 

Aapee79

Jäsen
Espanja nopea 2-0 ja Morata molemmat. Foden kaventaa vaparista. Trippier ja Shaw molemmat loukkaantuvat ja Southgaten pakko heittää Gordon kentälle. Gordon 2-2. Palmer sisään, Sakaa rikotaan ja Palmer pilkulta (koska Kane jo vaihdossa) 2-3. Helppoa.
Tässä ei voi mennä pieleen kuin kaikki.

Kyllä sä muutaman pojon sunnuntaina saat. Palmerin jatkoaikamaali on ainakin satavarma.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Koska Harry Kane ei tehnyt kahta maalia finaalissa, eikä mikään tie-breakerini osunut oikein, tuloksena on 8 pistettä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Finaalissa tuli vielä joitakin pisteitä Palmerista, Oyarzabalista, Perezistä, Ricesta ja Walkerista. mikko600 nappasi pari, mutta ei riittänyt. Gemondo oli ainoa joka sai 11 kohdetta oikein. Onnittelut tämäm kesän parhaalle EM-tietäjälle!

Tie-brakereita tarvittiin kuitenkin muiden mitalisijojen jakamiseen. Alla taulukko, missä ekassa sarakkeessa pisteet. Toisessa sarakkeessa sitten ero maalipörssin voittolukemiin, se toimi siis ensisijaisena ratkaisijana tasapisteittä. Sen jälkeen sitten kuinka lähelle osui rankkukisojen lukumääräveikkaus ja jos vielä sittenkin oli tasan, niin sitten sijoitus on jaettu.

Kannattaa vielä tarkistaa omat pisteet. Voi olla että minulta on joku oikea vastaus jäänyt huomaamatta tai piste merkkaamatta.

 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ainakaan en jäänyt nollille, vaikka listan viimeiseksi jäinkin. Seuraavissa kisoissa tulen taatusti olemaan mukana, ellei jotain maata mullistavaa tapahdu. Kiitos tästä kisasta, @Everton ja jäipähän jotain hampaankoloon.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Pidän itseäni voittajana.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Tuomariunioinille kysymys, että eikös Kanea rikottu Hollantia vastaan siihen malliin, että Englanti sai rankkarin?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuomariunioinille kysymys, että eikös Kanea rikottu Hollantia vastaan siihen malliin, että Englanti sai rankkarin?

Olet aivan oikeassa, kiitän tarkkaavaisuudestasi! Sivulauseessa mainitsen myös, että tämän kisailun tulosten tarkistaminen ja pisteiden lasku oli kisaformaatista johtuen sen verran helvetillistä puuhaa, että en ainakaan lupaa vastaavaa kisaa MM-kisoihin 2026.

@Kiisa ja @Götze saalistivat siis kumpikin yhden pisteen enemmän kuin aiemmassa pistetaulukossa näkyy. Kiisa nousee siis 7 pisteellään jaetulle 24. sijalle ja Götze 6 pisteellään jaetulle sijalle 33.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Vaadin, että raati etsii minulle jostain ylimääräisiä pisteitä! Tämä tulos on rigged!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Vaadin mitätöimistä jos vaatii lisäpojoja!!
Kiva visa ja konsepti, kiitos siitä.
Miinuksia koska grafiikat puuttui, soita 040-123456789 jos haluat grafiikka-asiantuntijaa.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Onko VAR tarkastanut jo tulokset? Entä mitä tämä kaikki tarkoittaa valtioiden talouksille? Sanoisin, että homma ei ole vielä taputeltu.

Joka tapauksessa haluaisin jatkossa osallistua, jos vaan huomaan kisan, joten @Everton uusia kisoja vaan pystyyn. Nations Leagueen jo. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös