Aleksi kovasti manaa Ranskan voittoa.
No se just.Mikä hälytyssireeni tuolla stadionilla soi?
Onko potentiaali poikinut jotain suurempaa?Mitkähän mun saavutukset oli 16-vuotiaana. Yks matikkakisan voitto ja 300e stipendi taisi olla.
Olin Aapelin Kapong-pelin rankingissa kertaalleen Suomen nro. 2 ja voitin jossakin salibandyn junnuturnauksessa hopeeta.Mitkähän mun saavutukset oli 16-vuotiaana. Yks matikkakisan voitto ja 300e stipendi taisi olla.
Tehkää juuri päinvastoin. Niin kuin aina.Peliä pelattu 36 min ja tää julistaa voittajaa jo. ÄLKÄÄ USKOKO TÄMÄN MIEHEN VEDONLYÖNTIVINKKEJÄ!!
Täts it. Ranska voittoon.Viestittelen tässä espanjalaisen kaverin kanssa mm. Yamalista. Kaveri sanoi, että Yamal on parempi kuin Litmanen.
Jumalauta.
Minä taisin saada 1,5 kilon hauen virvelillä sinä kesänä. Olin aika polleaa poikaa.Mitkähän mun saavutukset oli 16-vuotiaana. Yks matikkakisan voitto ja 300e stipendi taisi olla.
Joku TPS-kannattaja megafonin kanssa?Mikä hälytyssireeni tuolla stadionilla soi?
No niin. Ranska vie.Peliä pelattu 36 min ja tää julistaa voittajaa jo. ÄLKÄÄ USKOKO TÄMÄN MIEHEN VEDONLYÖNTIVINKKEJÄ!!
Älä välitä, löydät kyllä uusia kavereita.Kaveri sanoi, että Yamal on parempi kuin Litmanen.
Ainakin sen verran, että ilman Solkungenin luomaa buumia aikanaan muuan veli Mbappé tälläkin hetkellä potkisi palloa EM-kisojen sijaan jossain korttelisarjassa.Nyt katsotaan, miten paljon Tamin Ranskaan luomasta palloilukulttuurista on jäljellä.
Pysähdy. Analysoi. Tee johtopäätös.
Voisiko siis sanoa, että Espanjan maabrändi on nousussa?Tämän ottelun perusteella varaan seuraavan ulkomaanmatkani todennäköisemmin Espanjaan, kuin Ranskaan.
Mitalistit muistetaan.Siinäpä ne. Ikuinen kakkonen olen!
Litmanen 16-vuotiaana?Viestittelen tässä espanjalaisen kaverin kanssa mm. Yamalista. Kaveri sanoi, että Yamal on parempi kuin Litmanen.
Jumalauta.
Toni Nieminen voitti 16-vuotiaana kaksi olympiakultaa.
Kyllä kuvataan ja häiritsee myös täällä.