Mainos

Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

• 527 197
  • 18 941

Kumpi voittaa EM kultaa?

• Espanja

Ääniä: 127 67,2%
  • Englanti

Ääniä: 62 32,8%

• Äänestäjiä
    189
  • Poll closed .

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siellä oli kolme turkkilaista jonossa maalia tekemässä. Turkin Jukka Jalonen on tehnyt hyvää työtä.

Palvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En lähtisi hirveästi huutelemaan jos mulla on jo tässä ketjussa yli puolet sun viesteistä 19 vuodessa.

Vaan onpa muuten Turkki pelannut hyvin viimeiset minuutit. Hyvä preesens heillä nyt.

Mitä merkitystä sillä on paljonko niitä viestejä on? Pelkkä turha spämmääminen ei ole kovinkään mielekästä.

En itse ainakaan lähde selaamaan paljonko joku on ketjuun lähettänyt viestejä ja tee päätelmiä sen perusteella.

Turkki samalla johtoon. Toivottavasti Hollanti kääntää vielä pelin edukseen.

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Lipiäinen ja Ässien sylkykupit.
No niin. Siinä pelataan Hollanin puolustus kebabkioskille.

Kolme turkkilaista oli tuossa pääpallossa ensimmäisenä.

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Enpä muista, että kuka YLEn asiantuntija sanoi, että Turkin pelaaja valitaan kisojen parhaimmaksi junnuksi. Tiesin kyllä, että Yildiz ja Guler ovat huikeita jonneja, mutta en uskonut itse tuohon. Guler saanee kaiken järjen mukaan tuon, nytkin fantastinen keskitys. Syöttänyt Turkin pudotuspelimaalit!

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
En lähtisi hirveästi huutelemaan jos mulla on jo tässä ketjussa yli puolet sun viesteistä 19 vuodessa.

Vaan onpa muuten Turkki pelannut hyvin viimeiset minuutit. Hyvä preesens heillä nyt.
Ei kai tämä mikään spämmikilpailu ole?

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Näin Hollannin kannattajana katselen pelonsekaisin tuntein Turkin peliä.

Ja niin!
Välillä (tai siis käytännössä aina arvokisoissa) sitä miettii miksi tuota Hollantia edes kannattaa.

Paljon löytyy toki hienoja pelaajia historiasta ja sykähdyttäviä hetkiä, mutta ne on kuitenkin vain loppuviimein muistoja.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mites MyPa?
MyPa on aina relevantti vaikkei isä-Reijnders siellä pelannut kuin vieraspaidassa. En edes muistanut, että ensimmäinen seura Suomessa oli @FASlapsi kasvattajaseura FC Jokerit. Taisi olla legendaarisella ”Men in Black” kaudella, kun mainoskasvoina olivat Väykkä ja Alan Didier Six

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Turkki pelaa yllättävän hyvin.
Kieltämättä. 2021 olivat todella sekaisin ja eipä itse ole tullut sen jälkeen tarkemmin heidän otteitaan seurattua. Näissä kisoissa on ollut Turkkimaista sekoilua, mutta aika solidia omia vahvuuksilla pelaamista ollut. Eihän toi kaunista oo, mutta kyllä musta revitty aika maksimit jengistä.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
2021 olivat todella sekaisin ja eipä itse ole tullut sen jälkeen tarkemmin heidän otteitaan seurattua.
Se puolustaminen teki Stuart Baxterin Huuhkajistakin suorastaan Southplaniin verrattavan titaanin.

Jännä joukkue kyllä. Pelaavat omilla vahvuuksillaan (kuten sanoitkin) ja nähtävästi se toimii.

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Monesti olen joutunut kehumaan Real Madridin siirtopolitiikkaa, ja teen sen jälleen kerran. On jotenkin uskomatonta, että hankkivat Gulerin niinkin halvalla!

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hollanti on ollut todella huono, Malen tulee tauolla kentälle, jos tämä ei muutu. Voi olla että vaihtavat myös ryhmitystä ja Frimpong tulee kentälle.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
MyPa on aina relevantti vaikkei isä-Reijnders siellä pelannut kuin vieraspaidassa. En edes muistanut, että ensimmäinen seura Suomessa oli @FASlapsi kasvattajaseura FC Jokerit. Taisi olla legendaarisella ”Men in Black” kaudella, kun mainoskasvoina olivat Väykkä ja Alan Didier Six
Minä olen AC Allianssin miehiä, Gregory Goffinin gameworn allekirjoituksella ja kiinalaisen liikemiehen veriroiskeilla löytyy vaatekaapista.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Harmi kun Turkin pelit on olleet niin myöhään että paikallinen kebabpizzeria on jo kiinni. Siellä saattaa olla hyvä tunnelma ja TV täysillä.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Turkki jos tekee 2 maalin, tulee Hollannille kyllä vaikeaa?
Mut hieno peli ollut, vauhtia on kunnolla. Enemmän mitä Ranska vs Portugali ja Englanti vs Sveitsi yhteensä

Saa Englanti pelata tosissaan joa Turkki tästä jatkoon menee

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy