Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ja nyt Sporttila ajetaan kentältä
En lähtisi hirveästi huutelemaan jos mulla on jo tässä ketjussa yli puolet sun viesteistä 19 vuodessa.
Vaan onpa muuten Turkki pelannut hyvin viimeiset minuutit. Hyvä preesens heillä nyt.
Ei kai tämä mikään spämmikilpailu ole?En lähtisi hirveästi huutelemaan jos mulla on jo tässä ketjussa yli puolet sun viesteistä 19 vuodessa.
Vaan onpa muuten Turkki pelannut hyvin viimeiset minuutit. Hyvä preesens heillä nyt.
Välillä (tai siis käytännössä aina arvokisoissa) sitä miettii miksi tuota Hollantia edes kannattaa.Näin Hollannin kannattajana katselen pelonsekaisin tuntein Turkin peliä.
Ja niin!
MyPa on aina relevantti vaikkei isä-Reijnders siellä pelannut kuin vieraspaidassa. En edes muistanut, että ensimmäinen seura Suomessa oli @FASlapsi kasvattajaseura FC Jokerit. Taisi olla legendaarisella ”Men in Black” kaudella, kun mainoskasvoina olivat Väykkä ja Alan Didier SixMites MyPa?
No niin, nyt sitten ei mitään natsitervehdyksiä. Tuska raastaa Hollannin poikaa.
Kieltämättä. 2021 olivat todella sekaisin ja eipä itse ole tullut sen jälkeen tarkemmin heidän otteitaan seurattua. Näissä kisoissa on ollut Turkkimaista sekoilua, mutta aika solidia omia vahvuuksilla pelaamista ollut. Eihän toi kaunista oo, mutta kyllä musta revitty aika maksimit jengistä.Turkki pelaa yllättävän hyvin.
Siellä oli kolme turkkilaista jonossa maalia tekemässä. Turkin Jukka Jalonen on tehnyt hyvää työtä.
Se puolustaminen teki Stuart Baxterin Huuhkajistakin suorastaan Southplaniin verrattavan titaanin.2021 olivat todella sekaisin ja eipä itse ole tullut sen jälkeen tarkemmin heidän otteitaan seurattua.
Määrä korvaa laadun, voisi joku sanoa.En lähtisi hirveästi huutelemaan jos mulla on jo tässä ketjussa yli puolet sun viesteistä 19 vuodessa.
Minä olen AC Allianssin miehiä, Gregory Goffinin gameworn allekirjoituksella ja kiinalaisen liikemiehen veriroiskeilla löytyy vaatekaapista.MyPa on aina relevantti vaikkei isä-Reijnders siellä pelannut kuin vieraspaidassa. En edes muistanut, että ensimmäinen seura Suomessa oli @FASlapsi kasvattajaseura FC Jokerit. Taisi olla legendaarisella ”Men in Black” kaudella, kun mainoskasvoina olivat Väykkä ja Alan Didier Six
Päätti matkia Jaap Stamia, kun kerran paikka tuli.Mikä laukaus toi oikein oli:D