Mainos

Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

• 525 214
  • 18 941

Kumpi voittaa EM kultaa?

• Espanja

Ääniä: 127 67,2%
  • Englanti

Ääniä: 62 32,8%

• Äänestäjiä
    189
  • Poll closed .

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Yllättävän suurella osalla kenen kanssa keskustellut, on joku manaus meneillään että Englanti häviäisi tänään. Ei se häviä.
Pistin rahaa Englannin voitolle, joten Sveitsillä saumat.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Vitsit on huonoja siinä kohtaan, jos joutuu selittämällä selittämään useampaan kertaan. Kuten sanoin aikaisemmin, joihinkin se upposi ja joihinkin ei. Tästä keskusteleminen ei ole tämän ketjun kamaa, lopetan tähän.

Eli uskallat heittää rasistisen vitsin mutta et uskalla seistä sen takana tai edes yrittää selittää vitsiä erilaiseksi vaikka monta mahdollisuutta annettiin. Reppana.

Sit mennään taas ja perhana kun tuli nukuttua huonosti, mutta eiköhän Southgaten überfootball pidä hereillä.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Eli uskallat heittää rasistisen vitsin mutta et uskalla seistä sen takana tai edes yrittää selittää vitsiä erilaiseksi vaikka monta mahdollisuutta annettiin. Reppana.

Sit mennään taas ja perhana kun tuli nukuttua huonosti, mutta eiköhän Southgaten überfootball pidä hereillä.
Sveitsi kuitenkin yrittänee pelata jalkapalloa tänään eikä van kytätä, niin toivotaan että Xhakan johdolla pitävät hereillä.

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jaahas, taas sitä mennään. Lets mennään, tuu mun kaa jos mä oisin sä kyl mäkin oisin mun kaa, ou jee. Kaleksi on tänäänkin varattu ihan riittävästi, pelit ei lähtökohtaisesti tarjoa minulle samaa seksiä kuin eilen mutta kyllähän nyt pitää nauttia. Kisoja kuitenkin enää, voi hyvänen aika, viisi ottelua jäljellä.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kumpaa Gary on X:ssä veikannut voittajaksi?

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin siis onnea Southgatelle sadannesta ottelusta Englannin päävalmentajana. Harvaan joukkoon pääsi niin kuin äsken todettiin.

Voitto varmaan maistuisi.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Millä perusteella noi valmentajan alueet määräytyy, kun nyt on tosi iso alue ja toisella stadionilla se on pieni

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Southgaten taktinen leikittely. Saka oikealla, vaikka olikin merkitty vasemmalle.

Liitteet

• sketch-1720281919755.png
    sketch-1720281919755.png
    361,6 KB · kertaa luettu: 46
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy