Parempi… Espanja keskittynyt viimeiset 20 minuuttia siihen minkä osaa eli kaatuiluun. Se meni ihan oikein.Kroosia on kohdeltu tänään silkkihansikkain. Joku parempi tuomari olisi voinut näyttää jo punaista.
Parempi… Espanja keskittynyt viimeiset 20 minuuttia siihen minkä osaa eli kaatuiluun. Se meni ihan oikein.Kroosia on kohdeltu tänään silkkihansikkain. Joku parempi tuomari olisi voinut näyttää jo punaista.
Sehän tästä puuttuisi, kun Kroos ratkaisisi, kun on vain tuomarin armosta kentällä enää.Kroos yrittää ratkoa.
Tuomari on kopioinut myös hiustyylinsä Kekkoselta. Samoin kuin tuon itäsaksalaisten myötäilyn. Ei saa turhaan ärsyttää Nruvostoliittoa.Kroosilla tänään näköjään omat säännöt.
Olen.Oletko DDR-heitteri samaan tapaan kuin eräs sekaisin oleva palstahahmo norjalaisia kohtaan?
Vanha kunnon Muller. Kaveri on näyttänyt viiskymppiseltä jo kymmenen vuoden ajan.
Ei ole Jan Vennegor of Hesselinkin voittanuttaMikel Oyarzabal Ugarte, aina ihaillut tuota nimeä. Ei hullumpi jalkapalloilijakaan.
Vanha kunnon Muller. Kaveri on näyttänyt viiskymppiseltä jo kymmenen vuoden ajan.
Sekin oli selvästi väärinkäsitys, Zidane vain halusi kysyä Materazzilta saisiko hän käyttää Marcon paitaa oman kaljun kiilottamiseen, mutta oli vähän liian innoissaan ja syöksyi suoraan sisäänIhan paskahousu. Zidanekin sai punasen ja vähän kovemmassa paikassa.
Siis mitä?Parempi… Espanja keskittynyt viimeiset 20 minuuttia siihen minkä osaa eli kaatuiluun. Se meni ihan oikein.
Ei ole Jan Vennegor of Hesselinkin voittanutta
Minä olen ainakin vain sanonut, että Taylor on ollut paska.Jaa että Saksan puolella tuomari. Kyllähän Espanjallakin ollut esim. vapaus repiä paidasta boksissa vailla huolta huomisesta.
Sekin oli selvästi väärinkäsitys, Zidane vain halusi kysyä Materazzilta saisiko hän käyttää Marcon paitaa oman kaljun kiilottamiseen, mutta oli vähän liian innoissaan ja syöksyi suoraan sisään
Se näyttää baijerilaiselta maanviljelijältä. Mitä se onkin.
Semmoista itkuvirttä täällä nyt, että Saksan voitolta haisee.
Juu, ja sen jälkeen Zinedine totesi että päälaellaan on joku roska.Eikös Marco kyselly Zidanen siskosta tjsp
Ei nyt ruveta pilaamaan faktoilla minun fiktiota saatanaEikös Marco kyselly Zidanen siskosta tjsp
Eikös Marco kyselly Zidanen siskosta tjsp