Seuraavaksi kamera kuvaa sivurajasta yli vierivää palloaMikä tuossa rankussa muka on niin vaikeaa. Iso maali ja pieni vahti. Ja ovat koko ikänsä palloa potkineet. Antakaa se pallo mulle ja pidelkää mun olutta.
Seuraavaksi kamera kuvaa sivurajasta yli vierivää palloaMikä tuossa rankussa muka on niin vaikeaa. Iso maali ja pieni vahti. Ja ovat koko ikänsä palloa potkineet. Antakaa se pallo mulle ja pidelkää mun olutta.
Tämä liittyi kaiketi tuomarin mahdolliseen mielentilaan.
Mixu olisi edelleen mitä loistavin studioasiantuntija.Sisänen Mixu pitää kaivaa aina jostain ulos. Ja joulukuusi. Ja näin.
Jollain kierolla tavalla pidin Mixusta, koska kaikesta näki jalkapallon olevan miehelle todellinen sydämen asia. Harmi vaan että siitä joulukuusesta lähtien kaikki on mennyt aivan päin persettä valmentajana.Sisänen Mixu pitää kaivaa aina jostain ulos. Ja joulukuusi. Ja näin.
METRIN??On kyllä aina järkyttävä katsoa noita vanhoja pilkkuja kun veska tulee metrin vastaan.
Oliko porukalla myös siihen aikaan anteeksi epäkorrekti termi ”homohännät” viimeisinä silauksina?Aindrich tuo mieleen lapsuuden junnufutisturnaukset, kun spreijattiin koko jengin tukat tiesminkä värisiksi.
Näissä ois hyvä aina täsmentää, että tolpan vai VAR-hylkäyksen.Lukaku olis tehny.