No ei nyt sentään.Poistuiko Pepe nyt lopullisesti arvokisanäyttämöiltä?
Kyllä nyt seuraavat MM-kisat vielä. Rollen bestmanina pakko olla mukana.Pepe pois kentältä:( Loppuuko tähän legendaarinen arvokisaura?
Toivottavasti.Poistuiko Pepe nyt lopullisesti arvokisanäyttämöiltä?
Miten tämä hinnoittelu menee näissä paikoissa ja torjunnoissa? Välillä se on tuhat ja välillä miljoona. Torjunnat aina kuitenkin tuhat taalaa.Slovenian jatkoajalla varmaan nyt ärräpäät lentää. Ymmärrettävää. Miljoonan taalan paikka viedä koko peli.
En nähnyt arkkua vieläPoistuiko Pepe nyt lopullisesti arvokisanäyttämöiltä?
Joo niinhän se olikin. Granlundilla toki eniten pelejä.Eikö se Haula ole kuitenkin. Raannalla ei sopimusta taida enää olla.
KeskelleRolle ampuu kyl Lusitaaneilta ekana, vetääkö samaan kulmaan näyttääkseen, että vittu mä osaan tän?
Luulisin että kummassakaan maassa ei hirveästi pilkkiperinteitä oleKumpi on parempi rankkariveskari pilkkialueella?
Panenka?Keskelle
Harmi kun putosivat eilen EnglannilleSlovakia hurmoksessa, paineet taitaa olla Lissabonin suunnilla
Kärkkäri. Ylänurkkaan.Niin tylsää kuin se on niin CR ratkaisee viidentenä. Vasen ylä meistä katsottuna.
Nurella oli myös muutama hyvä vapari.
Jahas, ennakoiva heitti väärän maan.Harmi kun putosivat eilen Englannille
Mä olen kesäsiirtolan finaalissa ja tein maalinkin!!Oon joskus kaveriporukan höntsäilyissä vetänyt pilkun, joten voin helposti samaistu noihin paineisiin mitä vetäjillä on.