Todella pienestä ja kevyestä hipaisusta pilkku lahjaksi. Tuosta olisi voinut antaa kortin sukeltamisesta, mutta kai siellä pieni hipaisu löytyi.Oliko sopupelipilkku
Todella pienestä ja kevyestä hipaisusta pilkku lahjaksi. Tuosta olisi voinut antaa kortin sukeltamisesta, mutta kai siellä pieni hipaisu löytyi.Oliko sopupelipilkku
Todennäköisesti, kun tarkastuksen jälkeen annettuOliko sopupelipilkku
Pelit pelattava sieviläiset jalassaEikö nappulakenkiin saisi jotain vahvikkeita että ei aina sattuis ku jalan päälle astuu
Hokkarit ilman teräosaa!!Eikö nappulakenkiin saisi jotain vahvikkeita että ei aina sattuis ku jalan päälle astuu
Minä en: terveisin 2 maalia jalkapallouralla tehnyt.Jopa minä olisin tehnyt tuosta
Toivottavasti se noudetaan katsomosta ja laitetaan tappelemaan Lukakua vastaanKuka pentu siellä leikkii laser-kynällä?
Tulee mieleen ala-aste ajat, kun jotkut leikki laser-kynillä maanantain aamunavauksissa.Katsojia ja tuoppeja jo olikin kentällä hiukan liikaa nähty, nyt sitten vielä nämä laserilla pelleilyt mukaan... Ei hyvä
Mä otan voittajaa vastaan.Toivottavasti se noudetaan katsomosta ja laitetaan tappelemaan Lukakua vastaan
Varsinainen tehoduo Lukakun kanssa (jos se vaan saisi jostain sisään)On toi De Bruyne aika älytön seppä
Näitä nykyajan hössötyksiä, me leikittiin viivoittimella ja auringonvalolla!!Tulee mieleen ala-aste ajat, kun jotkut leikki laser-kynillä maanantain aamunavauksissa.
Kaikki kunnia Belgian pojille ja jalkapallokulttuurille. Pieni maa jne jne ja tms.Eiköhän Belgia pakkaa laukut tänään ja lähde kotio päin?
Ainakin Englanti viimeiset 60 vuottaKaikki kunnia Belgian pojille ja jalkapallokulttuurille. Pieni maa jne jne ja tms.
Mutta onko toista FIFA rankingin jatkuvaa kärkimaata, jolla on aivan kaamea nippu aina, mutta käteen jää aina pitkän puksun jälkeen vain suhna?