Näin on. Saksa-Itävalta olisi hieno loppuottelu.Oon ihan varma, että finaali tyyliin Ranska-Italia ja sit ihmetellään, miten noi joukkueet tohon oikeesti päätyi.
Näin on. Saksa-Itävalta olisi hieno loppuottelu.Oon ihan varma, että finaali tyyliin Ranska-Italia ja sit ihmetellään, miten noi joukkueet tohon oikeesti päätyi.
Mennään nukkumaan, kesken pelinkin voi nukahtaa vahingossa.Hmm. Valvoako lädien peli vai mennäkö nukkumaan.
Luulen että katsomalla pelin pääset kyllä nukkumaankin.Hmm. Valvoako lädien peli vai mennäkö nukkumaan.
Third Reich final.Näin on. Saksa-Itävalta olisi hieno loppuottelu.
Tuossa tuo isoin jos onkin, että jos se valmennus laitetaan kuntoon. En tiedä Hollannin valmentajaskeneä, että onko sieltä oikeasti jotain pätevää valmentajaa tarjolla ja halukkaana pestiin. Onko Koeman onnistunut oikeastaan missään työpaikassa tähän mennessä ja silti on tuolla.Ainoa lohtu on, että onneksi joukkueessa mukana paljon nuoria laatupelaajia, joista osa pelaa jo nyt merkittävässä roolissa isoissa seuroissa ja loputkin lähivuosina. Parhaat pelivuodet ovat vielä edessäpäin.
Kunhan valmennus ja pelitapa laitetaan kuntoon, niin kyllä Van de Venin, De Ligtin, Frimpongin, Zirkzeen, Simonsin, Maatsenin, Reijndersin, Gakpon, Brobbeyn, Gravenberchin jne kaltaisten pelaajien varaan on hyvä rakentaa tuleville vuosille. Akella sekä Dumfriesilläkin on vielä useita huippuvuosia jäljellä ja lisäksi kisajoukkueen ulkopuoleltakin löytyy Botmania, Koopmeinersiä, De Jongia jne.
Näistä kisoista en toki menestystä odota ellei ihmeitä tapahdu, mutta pitkästä aikaa tulevaisuus ei näytä niin synkältä kuin se näytti joskus muutama vuosi sitten.
Oho tämä olisi kyllä kova!Ai että toivoisin lädien sukeltamista, niin että heille tulisi ekalla kierroksella Saksa vastaan!! Antakaa futisjumalat tämän tapahtua!! Amen
Näyttävät, että eivät tule takki auki tähän peliin.Ei kai tuolla noin kylmä oo, et pitää olla tuulitakki päällä
Hoh.
Ja sit perinteinen Southgate-vitutus ja -vihakatselu päälle.
Tässä kruuna ja tässä klaava
Tässä vasen ja tässä oikea