Ei ne saa edes loppukiriä aikaiseksi, Itävalta voittaa.Hollanti kaivaa tasoituksen vielä. Sellainen fiilis.
Itävaltaa pidettiin mustana hevosena ennen kisoja, itse vähän naureskelin, että vähän turhaa hehkuttelua. No enää ei tartte juurikaan naureskella tämän asian tiimoilta.Itävalta tällä hetkellä kiinni lohkovoitossa. Se on aika hurjaa, kun katsoo kenen kanssa lohkossa ovat olleet. No paljon peliä vielä jäljellä. Kumpaakin.
Eiköhän housut tipu kun kokoonpanot julkistetaan.Reilu tunti enää, koita pysyä housuissasi.
Ns asiantuntijapiireissä tämä oli tosiaan tiedossa.Itävaltaa pidettiin mustana hevosena ennen kisoja, itse vähän naureskelin, että vähän turhaa hehkuttelua. No enää ei tartte juurikaan naureskella tämän asian tiimoilta.
Joo ihan samalla tavalla itsellä käynyt. Mutta tyylikäs voitto tänään ja lohkovoitto.Itävaltaa pidettiin mustana hevosena ennen kisoja, itse vähän naureskelin, että vähän turhaa hehkuttelua. No enää ei tartte juurikaan naureskella tämän asian tiimoilta.
Ns asiantuntijapiireissä tämä oli tosiaan tiedossa.
Täytyy varmaan alkaa asiantuntijaksi tai mennä piireihin.Ns asiantuntijapiireissä tämä oli tosiaan tiedossa.
Jokaiseen Ranskan peliin olen vetoa lyönyt ja jokainen väärin mennyt. Jokaisessa vedossa ainoa väärin mennyt on ollut juuri Ranskan peli.Juuri tällaisten pelien takia en harrasta vedonlyöntiä. Ranskan piti ainakin paperilla olla ylivoimainen ennakkosuosikki, mutta tuolla se vaan nyhjää tasapeliä tasapelin perään.
Reilu tunti enää, koita pysyä housuissasi.