Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 201 757
  • 8 771

Zigmund

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Eipä tartte olla selvännäkijä, että ymmärtää jalkapallosta sen verran, että Ramos, Joao Felix tai Jota toisi Portugalin hyökkäykseen enemmän tehoja. Ronaldo on kentällä taakka. Sekä pelillinen että henkinen. Ja kyllä Martinez sen tietää itsekkin, mutta ballsit ei riitä penkittää.
No se on aina hyvä, jos omassa päässä luulee tietävänsä jalkapallosta paljon. Ei se muuta sitä, että jos ei ole selkeesti seurannu yhtään noiden muiden pelaajien otteita, niin ei kannata faktoiksi väittää omia mielipiteitään sentään.

Sama juttu ois mun lähteä heittämään, että Peter Crouchin kanssa Englanti pelaisi paremmin tällä hetkellä, kun Harry Kanen.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
No heidän kahden siirrot muualle ovat enemmän tai vähemmän olleet myös PR-siirtoja kyseiselle liigalle kuin tason riittämättömyys. Molemmat kyllä voisivat pelata vielä Euroopassa.
Niin kyllä varmaan HJK ottaisi kummatkin. Yksiköön huippujengi tai hyvässä sarjassa pelaava ei ottaisi kumpaan, kuin korkeintaan maskotiksi.
 

redpecka

Jäsen
En ole huomannut Messinkään prässäävän hirveästi, mutta siltikin on aivan huikea pelaaja. Jalkapallossa on varaa antaa yhdelle vapauksia, mikäli vastapainona tuo joukkueelle hyvää hyökkäysuhkaa. Sitten jos kentällä on kolme hyökkääjää (Lue: Mbappe, Messi ja Neymar PSG:ssä) jotka eivät tee työtä prässäämisessä niin se onkin jo ihan eri asia.
Nyt on höpöä tämä. Messi toteutti omalta osaltaan ihan taktiikkaa. Ainakin itse monesti hämmästyin, että mitä se on tuolla karvauspuuhissa kun pitäisi staramaisesti olla potkiskelemassa ruohontupsuja hyökkäyskolmanneksella.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Näyttäisivät vaan noi kentälle juoksijat telkkarissa. Sitähän ne haluaa.
Sit 50 tonnin sakko kouraan
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Et tainnut nähdä Ronaldon pelejä ManUssa?
Joo kyllähän hommat menivät vituiksi ManU:ssa vikalla kaudella, mutta uskallan vahvasti väittää Ronaldon mahtuvan helposti celtavigoihin tai torinoihin, jotka ovat myös Euroopassa. Egohan ei Ronaldolla noihin riittäisi, mutta taso riittäisi.

Itse symppaan Portugalia ja näin symppaajan näkökulmasta eniten pelkään Cancelon virhealttiutta kovempia vastaan.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
No se on aina hyvä, jos omassa päässä luulee tietävänsä jalkapallosta paljon. Ei se muuta sitä, että jos ei ole selkeesti seurannu yhtään noiden muiden pelaajien otteita, niin ei kannata faktoiksi väittää omia mielipiteitään sentään.

Sama juttu ois mun lähteä heittämään, että Peter Crouchin kanssa Englanti pelaisi paremmin tällä hetkellä, kun Harry Kanen.
Oon sanaton. Kannattaisi nyt sun ihan alkuun kattoa tätä peliä, ennen kun kommentoi mitään. Tai jos peli on auki niin avaa hyvä ihminen silmät. Ronaldo on tässäkin pelissä ollut taakka.

Mut hei salee on väärässä ja Ronaldo on GOAT ja oma setti kateellisen kaakatusta.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Niin kyllä varmaan HJK ottaisi kummatkin. Yksiköön huippujengi tai hyvässä sarjassa pelaava ei ottaisi kumpaan, kuin korkeintaan maskotiksi.
Mä tutkin aika tarkkaan Ronaldon tilastoja sillä viimeisellä ManU kaudella ja kyllä Ronaldolla tosiaan onnistuu aika hyvin prässeissä jos niitä yrittää mutta säästää tosi paljon itseään, että on terävänä maalipaikoissa.

Lisäksi menetti siinä niiden kahden kauden välissä aika paljon nopeutta eikä minusta enää dominoi samalla tapaa pääpelissä mitä aiemmin.

Jos Ronaldo suostuisi pelaamaan sen 30 min per peli voisi olla vielä helkkarin hyvä mutta Ronaldon tuntien tuo skenaario on aika mahdoton.

Nimenomaan sillä että pääsisi itse tuoreena väsyneitä puolustajia vastaan.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko tämä Joao Neves otettu maskotiksi mukaan, kun ei saa peliaikaa. Kiva olis nähdä että miksi hänestä kohistaan niin paljon.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
No heidän kahden siirrot muualle ovat enemmän tai vähemmän olleet myös PR-siirtoja kyseiselle liigalle kuin tason riittämättömyys. Molemmat kyllä voisivat pelata vielä Euroopassa.

Messin ansiosta MLS "räjähti", kiinnostavuus ja näkyvyys lisääntyi valtaisasti?

Lisääntyikö hiekkaliigan näkyvyys ja suosio kun Rolle meni sinne? Ehkä hiekkalaatikolla, mutta ei muualla??

Miettikääpäs mikä buumi ois ollu MLS, jos Rollekin olisi sinne siirtynyt.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos Ronaldo suostuisi pelaamaan sen 30 min per peli voisi olla vielä helkkarin hyvä mutta Ronaldon tuntien tuo skenaario on aika mahdoton.

Nimenomaan sillä että pääsisi itse tuoreena väsyneitä puolustajia vastaan.
Tästä olen samaa mieltä. Tämä on kuitenkin eri asia kuin väittäisi Ronaldon olevan taakka joukkueelle. Tänäänkin on osallistunut hyvin peliin, paremmin kuin Tshekkiä vastaan.
 

Raspatin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, HPK
Eiköhän tää matsi ole jo taputeltu. Illan huippumatsia odotellessa, jonka toivottavasti Belgia vie. Sillo sen lohkon kaikki 3 pistees. Vielä ku sen lohkon vika kierros ois molemmille tasuri niin maalierot ratkaisee järjestyksen ja jatkoonmenijät!
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Tästä olen samaa mieltä. Tämä on kuitenkin eri asia kuin väittäisi Ronaldon olevan taakka joukkueelle. Tänäänkin on osallistunut hyvin peliin, paremmin kuin Tshekkiä vastaan.
Niin no pelaako Ronaldo 30minuuttia? Ei. Onko ollut kentällä 90 minuuttia? On. Kyllä siis on taakka. Koska ei suostu tohon 15-30 min rooliin. Eikä vaan pelillinen vaan myös henkinen.

Miten susta muuten taas asiantuntija taas tuli? Vielä pari päivää sitten oli omien sanojen mukaan hupikatsoja?
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Messin ansiosta MLS "räjähti", kiinnostavuus ja näkyvyys lisääntyi valtaisasti?

Lisääntyikö hiekkaliigan näkyvyys ja suosio kun Rolle meni sinne? Ehkä hiekkalaatikolla, mutta ei muualla??

Miettikääpäs mikä buumi ois ollu MLS, jos Rollekin olisi sinne siirtynyt.
Pari kaveria oli menossa katsomaan Lähi-Idässä Ronaldon joukkueen ottelua. Kun tulikin tieto, että Ronaldo ei ottelussa pelaakaan, niin mustassa pörssissä lippujen hinnat romahtivat aivan selkeästi. Eli kyllä nuo Euroopassa pelanneet nimekkäät pelaajat tuovat ainakin selkeästi pöhinää tuohon sarjaan.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Ronaldo vaihtoon vaan, niin näiden arjen sankareiden ei tarvitsisi haahuilla kentällä asti.
 

Zigmund

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Oon sanaton. Kannattaisi nyt sun ihan alkuun kattoa tätä peliä, ennen kun kommentoi mitään. Tai jos peli on auki niin avaa hyvä ihminen silmät. Ronaldo on tässäkin pelissä ollut taakka.

Mut hei salee on väärässä ja Ronaldo on GOAT ja oma setti kateellisen kaakatusta.
Harvoin sitä kenenkään sanaa viittii ottaa tosissaan, jos huutelee täällä kaikkia Ronaldon fanipojiksi, tykkäilee viesteistä, jossa puhutaan Ronaldon itkemisistä, ei heitä yhtään argumenttia, kuin vaan tää toinen pelaaja on parempi, vaikka Ramosiakaan tuskin oot sekuntiakaan tällä kaudella seurannut.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Pitääkö tässä mestata seuraava Ronaldo dickrider joka juoksee kentälle että oppivat olemaan? Vittu aikuisia miehiä kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös