Mistä lähtien täällä on oltu itsestäänselvien voittajien puolella? Itse ainain Tshekin puolella. Kiva ois nähdä Rollen jalkovälissä hiekkaa, kun tshekit vievät pisteen. Tai no hiekkaahan siellä on joka tapauksessa sattuneesta syystä.Hienoa, Portugali voittaa.
Wöööö ei saa itse valita ketä kannattaa :DMistä lähtien täällä on oltu itsestäänselvien voittajien puolella? Itse ainain Tshekin puolella. Kiva ois nähdä Rollen jalkovälissä hiekkaa, kun tshekit vievät pisteen. Tai no hiekkaahan siellä on joka tapauksessa sattuneesta syystä.
Onhan näitä nähty vuosien mittaan paljonkin, mutta se, että niitä ei tuomari "näe", riippuu ihan joukkueesta. Tietyillä joukkueilla on vaan eri säännöt.Mistä lähtien futiksessa on saanut vetää lätkätaklauksen pallottomaan pelaajaan?
Jee Kanda voitti MM-kultaa! WOOOO!!! YAYAY! JABADABADUUUU!Wöööö ei saa itse valita ketä kannattaa :D
Jep, yhteensä 80 vuotias kaksikko Pepe-Ronaldo avauskokoonpanossa ja Martinez koutsina. Ei riitä huippumaita vastaan.Ei riitä tällä Portugalilla. Sitten kun joutuvat puolustamaankin, niin ongelmia tulee. Ronaldon löntystely, keskikentän kolmikko omiin päin, Pepe paineen alla...Kysymysmerkkejä riittää.
Vaparin viheltämättä jättäminen oli virhe kyllä, mutta se ei liity tuohon maaliin mitenkään. Ihan itse Tsekin puolustus veskari ja toppari etunenässä sen munivat.Kyllähän tuo vaparin viheltämättä jättäminen oli tosi paha virhe tuomarin kannalta, saapa nähdä miten käy hänen turnauksen.
Hienoa, Portugali voittaa.
Juurikin näin. Itse maalintekotilanteessa ei ollut mitään väärää, mutta kyllähän tuosta varmasti porua syntyy.Vaparin viheltämättä jättäminen oli virhe kyllä, mutta se ei liity tuohon maaliin mitenkään. Ihan itse Tsekin puolustus veskari ja toppari etunenässä sen munivat.
Ai vasta tuli? Tämähän oli vain ihan normimenoa heiltäPortugalista tuli oma inhokkini tässä turnauksessa. Näistä isoista.
Etenkin tilanteenvaihdoissa ja pallonementyksissä tuo nykyinen taktiikka tulee tuolla keskikentällä kostautumaan. Vitinha väärä mies yksinäiseksi kutoseksi, liian hidas ja ottaa 2-3 sekuntia ja muutaman pallotatsin aina liikaa ennen kuin saa mitään aikaa ja peliä edistettyä. Sitä keskikenttää yritettiin tukea sitten vielä tuolla Cancelon ja kakkosjaksolla Inacion sisäänpäin pelaamisella keskikentälle, mutta onhan tuo todella heikko rakenne omiin päin.Ei riitä tällä Portugalilla. Sitten kun joutuvat puolustamaankin, niin ongelmia tulee. Ronaldon löntystely, keskikentän kolmikko omiin päin, Pepe paineen alla...Kysymysmerkkejä riittää.
Vaihda lajia. Sääntö on selkeä ja sen mukaan mennään. Mitä sitä itkeä.
Pepe ei tosin sikaillut.Ai vasta tuli? Tämähän oli vain ihan normimenoa heiltä
Anna nyt vielä englannille mahollisuus? Mä luulen, että se jengi tulee vielä aiheuttamaan aikamoista mielipahaa..Portugalista tuli oma inhokkini tässä turnauksessa. Näistä isoista.
Ei Pepe enää vanhana jaksa, koitti siirtyä näköjään pelinrakentajaksi kun heitti sen yhden pitkän pallon, meni vaan kolme metriä yli, mutta edistystä selvästiPepe ei tosin sikaillut.
Mitkä lasket mestarisuosikeiksi? Minusta Espanja oli vakuuttavin, vaikkeivat kaikki sitä edes mestarisuosikiksi laske.Saksa oli avauskierroksella mestarisuosikeista vakuuttavin, Englanti vähiten vakuuttava.