Mulle tulee Pipposta mieleen ne rynnistykset ja sitten makoilut rankkarialueella.Tilanne vaatisi nyt Inzaghin kolmeatoista paitsiota.
Mulle tulee Pipposta mieleen ne rynnistykset ja sitten makoilut rankkarialueella.Tilanne vaatisi nyt Inzaghin kolmeatoista paitsiota.
Olihan se hieman nöyryyttävää kun Suomea yli kaksi kertaa väkiluvultaan pienempi Slovenia pyyhki Huuhkajilla lattiaa viime syksynä.Kyllä Suomi täytyy saada näihin karkeloihin taas.
Mutta kun tuon rankingin ykkössijan saavuttaminen ei vaadi arvokisavoittoa. Riittää kun pelaa yleisesti ihan hyvin, ja samaan aikaan voi välillä hävitä tärkeän pudotuspeliottelun. Eihän Belgia ole voittanut kultaisen sukupolven aikana kuin muutaman kerran suurmaan arvokisojen pudotuspeleissä.Ainostaan Brasilia on on pystynyt kovempaan saavutukseen tuon FIFA-rankingin suhteen, joten kyllä tuo aika kova meriitti on.
En sitten tiedä miten nämä brändihommat määritellään.
Italia vaan puolustaa.Sit veikkauksia montako kertaa tässä otteluseurannassa kerrotaan Italian vain puolustavan?
Perustele toki minulle, että millä tavalla Belgia on jalkapallon suurmaa (lue: Brasilia, Argentiina, Saksa, Ranska, Italia jne.).Oli urheilulaji mikä tahansa niin lainaamani kirjoittaja on aina yhtä kujalla. Tämä nyt oli niin päätön kommentti ettei mitään rajaa.
Luca Tonin kaltaista targettia ei taida löytyä?
Jep. Mikä olikaan vaikutus Suomen maabrändille tästä. Slovenia toki on urheilumaa, lämpimämpi ilmasto jne, mutta kyllä Suomen olisi nämä hoidettava ja vakiinnuttava paikkansa EM-kisoissa.Olihan se hieman nöyryyttävää kun Suomea yli kaksi kertaa väkiluvultaan pienempi Slovenia pyyhki Huuhkajilla lattiaa viime syksynä.
No joo ymmärrän pontin. Toisaalta Englanti…..Mutta kun tuon rankingin ykkössijan saavuttaminen ei vaadi arvokisavoittoa. Riittää kun pelaa yleisesti ihan hyvin, ja samaan aikaan voi välillä hävitä tärkeän pudotuspeliottelun. Eihän Belgia ole voittanut kultaisen sukupolven aikana kuin muutaman kerran suurmaan arvokisojen pudotuspeleissä.
Voiko bussin parkittaa 89 minuutiksi?
Ei mutta Dalla Valle kuulemma tulossa