Kas, voihan näitä asioita hoitaa yhtä aikaakin.Minä keksisin kyllä hypoteettisen naiseni kanssa parempaakin tekemistä :D
Kas, voihan näitä asioita hoitaa yhtä aikaakin.Minä keksisin kyllä hypoteettisen naiseni kanssa parempaakin tekemistä :D
Niin siis kuten jo aiemmin sanoin, että jalkapalloa ei voi katsoa aina kun on mahdollista.Hmm, sinulla on siis mahdollisuus viettää iltaa naisen (tai tytön) kanssa ja mietit vielä vakavasti väittelisitkö täällä meidän kanssa mieluummin?
Ehkä kyseisen kaverin erikoisuus on nimenomaan se, että ei koske paljon palloon.Tää on hauskaa, kun aina maalaillaan milloin ketäkin vaihtaria ihan erikoismieheksi. Lopulta hyvä jos pääsee kerran koskemaan palloon.
Olen ehdottanut useasti puolisolle, että tekee tunnukset tänne. Ei ole vielä niin paljon lämmennyt. Muuten kyllä lämpee, kun tänne kirjoittelee. Iltaisin on sitten kylmää kyytiä.Voihan se daami saapua @Yön Kärppä luokse ja katsovat sitten yhdessä peliä ja somettaa sit tänne
Ehkä kyseisen kaverin erikoisuus on nimenomaan se, että ei koske paljon palloon.
Joo pitäis olla punainen filmaajalle.Jos tuo ei ole punaisen paikka, niin mikä sitten?
Jopa SBT Pedon alkuperäinen joutsen on kateellinen tuosta.Hyi vittu mikä kuoleva joutsen
Oisko ollu paitsio jopa?Kaverit filmaa vaikka olisi tyhjä maali edessä