Erittäin kyseenalaiset kommentit studiosta. Aivan selvä pilkku kyllä oli.
Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin kommentit taisi liittyä enemmän VARriin kuin itse pilkkuun.
Erittäin kyseenalaiset kommentit studiosta. Aivan selvä pilkku kyllä oli.
Ei tietenkään ole. Jos Englanti voittaa, niin ei ole vuosiin. Jos ihan vaikka muistelee eräitäkin mestaruuden ratkaisseita maaleja ihan vaikka Liigassa.Joten ehkä tämä on käsitelty?
"Ilman VARia tuomio olisi mennyt väärin! Ei ole reilua!"Saatan olla nyt todella tyhmä, mutta eikös se ole vähän niinkuin VARin idea...?
Mun mielestä se oli kyllä aivan selvä pilkku. Ja ei liity myöskään kannattamaani jengiin, kun Hollantia toivon finaali. Mut ehkä tästä on hyvä mennä eteenpäin.Ei kyllä ollut selvä. 50-50 tilanne. Itse en olisi antanut. Eikä liity siihen mitenkään ketä kannatan ja en.
Hollanti ollut heikko. Jotain tarvii keksiä.
Suunnilleen saman tason rikkeistä on kyse, kun mitään kontaktia ei edes olisi Kaneen tullut ilman omaa liikettä.Ihan niin kuin nämä olisi saman tason rikkeitä? Ihme lässytystä
Saatan olla nyt todella tyhmä, mutta eikös se ole vähän niinkuin VARin idea...?
Se oli muuten korkea maila se Janeckyn maali.Jos ihan vaikka muistelee eräitäkin mestaruuden ratkaisseita maaleja ihan vaikka Liigassa.
Suunnilleen saman tason rikkeistä on kyse, kun mitään kontaktia ei edes olisi Kaneen tullut ilman omaa liikettä.
Hyvää pohdintaa.Niin jos Kane olisi hieman vähemmällä itkulla noussut ylös niin olisiko sitä VAR tutkinut ja olisiko koko pilkkua tullut?
Itse olen edelleen katkera Kärppien käsimaalista keväällä 2003.Ei tietenkään ole. Jos Englanti voittaa, niin ei ole vuosiin. Jos ihan vaikka muistelee eräitäkin mestaruuden ratkaisseita maaleja ihan vaikka Liigassa.
Fanit ei unohda.
Hyvää pohdintaa.
Osahan siellä vieläkin muistelee Jumalan kättä...Ei tietenkään ole. Jos Englanti voittaa, niin ei ole vuosiin. Jos ihan vaikka muistelee eräitäkin mestaruuden ratkaisseita maaleja ihan vaikka Liigassa.
Fanit ei unohda.
Kanen olisi pitänyt selvästi yrittää olla laukomatta maalia, ei tietenkään ollut napit edellä tilanteeseen tulleen Dumfriesin vika mitenkään, selvä.
Osahan siellä vieläkin muistelee Jumalan kättä...
Ei tarvitse käyttää VARia joka tilanteessa, mutta ihan hyvä, että mm. mahdolliset rankkarit tutkitaan.Jos tähän VARin käyttämiseen joka tilanteessa lähdettäisiin, niin olisi aika erilainen laji käynnissä.
Olin 13 Jokeri-fani ja maalin tultua oksensin.Se oli muuten korkea maila se Janeckyn maali.
Just näin.Täällähän on meininki kuin Liigan otteluseurannoissa tai Jatkoajan modeketjussa, jossa haukutaan milloin oikeisto- ja milloin vasemmistomodeja.
Jutin sanoin: mennään eteenpäin.
Täällähän on meininki kuin Liigan otteluseurannoissa tai Jatkoajan modeketjussa, jossa haukutaan milloin oikeisto- ja milloin vasemmistomodeja.
Kyllä täällä seurannassa aina kyetään täydellisen objektiiviseen ja rationaaliseen, suorastaan tieteelliseen arviointiin. Ei ainakaan ole jo tässä ketjussa puhuttu sekä palstan Englanti-vihasta että palstan punavalkolaseista.Täällähän on meininki kuin Liigan otteluseurannoissa tai Jatkoajan modeketjussa, jossa haukutaan milloin oikeisto- ja milloin vasemmistomodeja.