Miksi tossa lopussa ei tullu rankkaria kun hollantilainen työnnettiin rankkarialueella ulos?
Just tänään nappuloiden treeneissä, kun 5v potkasi nilkoille.. aijai aijai sattuu.Pyöriikö ihmiset ihan arjessakin tolleen maassa jos sattuu?
Ehkä se meni siis oikein, saattoi sympatiat vaikuttaa tilanteen tulkintaan...
Edit. Nyt näytti pahemmalta, kun tuli uusinta.
Studio ei olis tuominnut rankkaria
Onhan toi lahjakasta, että Southgaten surkean hyökkäyksen näyttämään hyvältä. Onpa ollut todella heikko Hollanti erityisesti puolustuslinjaa. Ja se on aika lahjakasta kun katsoo noita nimiä ketä sieltä löytyy.Koeman on laatinut aikamoisen mestarillisen cocktail-keitoksen tähän peliin. Hollantihan on ollut suorastaan ylivertaisen huikea: Pallonhallinta 33%, xG 0.15, luodut maalipaikat 0, syötöt omille 108 vs. 243, syötöt hyökkäyskolmanneksella 14 vs. 65, pelin painopiste alue Hollannin päädyssä vs. Englannin: 41% - 14%.
No worries, kaikki menee juuri kuten suuri taktinen nero Koeman on halunnutkin, kaikki on hallinnassa...sinänsä lohdullista, että nyt voi ihan huoletta toivoa sitä Hollannin epätoivoistakin epätoivoisempaa voittoa jonkun kusisen perskimmokkeen kautta, koska ei Koeman enää tule kisojen jälkeen potkuja saamaan, kun luotsasi joukkueen kerta välieriin (matkalla kaatui ylivertaiset Romania ja Turkki...). *Huoh*
Siis täyttä aasinpaskaahan tämä on, mutta jos jalkapallojumalat olisivat Hollannin puolella tänään jonkun ihmeen kaupalla...
Joko oot lopettanut pyörimisen?Just tänään nappuloiden treeneissä, kun 5v potkasi nilkoille.. aijai aijai sattuu.
Itse luotan enemmän enemmän ylen studioon kuin jatkoajan asiantuntijoihin.Itse luotan kuitenkin loppuviimein enemmän ammattituomareihin kuin Jalluun, kikkapoikaan ja Simo Salmiseen.
Mielenkiintoinen se oli Hollannin maalissakin, Pickford ui ilmassa ihan turhaanMielenkiintoinen toi Pickfordin "heittäytyminen" tossa Hollannin ylärimassa.
Tätä olen kyllä miettinyt. Välillä tulee mieleen piirrettyjen strutsit, jotka työntävät päänsä maahan.Pyöriikö ihmiset ihan arjessakin tolleen maassa jos sattuu?
Jatkan sitä vielä työmaalla huomenna, jos menis vaikka varrista läpi ja pääsis alottelee viikonloppua.Joko oot lopettanut pyörimisen?
Onko tää Englannin pelaaminen sitä kuuluisaa "möyrintää"?Southgate tuo Englannin Ville Peltonen on saanut Lädit pelaamaan.
Rankuilla siis tappio tulossa? Sitten kehutaan omia ja harmitellaan miksi kaikki haukkuu.Southgate tuo Englannin Ville Peltonen on saanut Lädit pelaamaan.
Erona vain, että Peltonen ei ole saanut IFK:ta koskaan voittamaan. Ei toki Southgatekaan vielä, jos turnausvoitoista puhutaan.Onko tää egnlannin pelaaminen sitä kuuluisaa "möyrintää"?
Ei Hollannin materiaali tietenkään Englannille vertoja vedä, mutta kyllä valmentajan pitäisi ihan oikeasti saada silti noilla pelaajilla parempaa peliä aikaan ja saada nuo pelaajat pelaamaan paremmin. On siellä kuitenkin Reijndersin, Gakpon, Simonsin, Veermanin (Eredivisien kauden paras pelintekijä) kaltaisia pelaajia, ja takalinjaan löytyy kuitenkin ihan aidosti pelipaikkansa parhaita maailmassa Van Dijk ja Aké, de Vrijkin on ollut turnauksessa erittäin hyvä ja on vielä erittäin laadukas toppari kun on kunnossa jne.Onhan toi lahjakasta, että Southgaten surkean hyökkäyksen näyttämään hyvältä. Onpa ollut todella heikko Hollanti erityisesti puolustuslinjaa. Ja se on aika lahjakasta kun katsoo noita nimiä ketä sieltä löytyy.
Ja baarissa sit pilkkuun asti täysin meno! Ja pilkuilla sisään ja pokaali kotiin.Jatkan sitä vielä työmaalla huomenna, jos menis vaikka varrista läpi ja pääsis alottelee viikonloppua.
Minä en koskaan luota ammattituomareihin, lajista riippumatta. Nehän tekee hommia jumalaare rahasta, ei rakkaudesta!Itse luotan kuitenkin loppuviimein enemmän ammattituomareihin kuin Jalluun, kikkapoikaan ja Simo Salmiseen.