Olen muuten odottanut, että joku laittaisi avajaisspektaakkelin YouTubeen tai Yle arkistoonsa.Oliko siellä myös Jussi Lampi ja muut vetämässä Rölli performanssia?
Olen muuten odottanut, että joku laittaisi avajaisspektaakkelin YouTubeen tai Yle arkistoonsa.Oliko siellä myös Jussi Lampi ja muut vetämässä Rölli performanssia?
Nyt oli kyllä hyvä vastaus. "En tunne ketään pelaajista, tulin vaan tunnelman takia. Pelaako Ruud Gullit vielä?"
Vitut. Englannilla on 90min + lisäaika tässä turnauksessa jäljellä. Sitten menevät kotiin. Suihkumoottorit on jätetty käyntiin.Eiköhän Englanti tästäkin tuurilla etene finaaliin.
Näin tietysti kaikki täällä toivoo.Vitut. Englannilla on 90min + lisäaika tässä turnauksessa jäljellä. Sitten menevät kotiin. Suihkumoottorit on jätetty käyntiin.
Siellä on ollut jo hulinat käynnissä ja pelin jälkeen sitten hiukan lisää
Kanesta puhuvat niin vanhana, piti oikein tarkastaa. Herranen aika, siskoni on vanha.
Siellä on ollut jo hulinat käynnissä ja pelin jälkeen sitten hiukan lisää
Pidän täysin mahdollisena, ei osu tulosvetoni parametreihin.Hollanti voittaa 3-1.
Onko Mainoo nyt 17v?Jalkapallon puolesta toivoisin, että Hollanti voittaa.
Toisaalta olisihan se hienoa, jos Kobbie Mainoo pääsisi pelaamaan MM-finaalissa jo 19-vuotiaana. Huikea nuori mies, joka näyttää siltä, että olisi pelannut jo kymmenen vuotta tuossa Englannin avauksessa.
Samaa mieltä. Toisaalta vaikka 100 000:sta futisfanista vain yksi promille olisi ongelmatapauksia, tarkoittaa se tuollaisessa massassa jo kunnon jengiä.Just olin kirjoittamassa että Dortmund on oranssi. Onhan se muttei tällaisia paskiaisia tarttisi olla.
Se on se nestemäinen leipä..Kaikkea se leipä elättää…