Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 466 697
  • 18 941

Kumpi voittaa EM kultaa?

  • Espanja

    Ääniä: 127 67,2%
  • Englanti

    Ääniä: 62 32,8%

  • Äänestäjiä
    189
  • Poll closed .

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi, FASlapsi ja FASlapsi
Raikas ja nuorekas Espanja jauhaa!!!

Tämän ottelun voi pilata ainoastaan se, että tänne jaetaan sen yhden olmin viestejä... Älkää nyt hyvät ihmiset tehkö pitaa pahaa. Saatana.

@FASlapsi en unohda sinua.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mitkähän mun saavutukset oli 16-vuotiaana. Yks matikkakisan voitto ja 300e stipendi taisi olla.
Olin Aapelin Kapong-pelin rankingissa kertaalleen Suomen nro. 2 ja voitin jossakin salibandyn junnuturnauksessa hopeeta.

Siinäpä ne. Ikuinen kakkonen olen!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Peliä pelattu 36 min ja tää julistaa voittajaa jo. ÄLKÄÄ USKOKO TÄMÄN MIEHEN VEDONLYÖNTIVINKKEJÄ!!
Tehkää juuri päinvastoin. Niin kuin aina.
 

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä en tiedä, mitä se oikeastaan kertoo. Mutta Espanjan hyökkääminen on edelleen kaunista katsella, jotenkin jopa helpon näköistä. Edelleen joukkue kykenee hyödyntämään kaikkia kaistoja murtautumisia hakiessaan. Edelleen joukkue kykenee paikkoja luomaan. ...ja vastassa on kuitenkin Ranskan tasoinen puolustava joukkue. Kova on tämä Espanjan joukkue. Kaunista ja laadukasta pelaamista.

Upea peli menossa muutenkin, kun Ranskakin on saatu kuorestaan esiin.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Nyt katsotaan, miten paljon Tamin Ranskaan luomasta palloilukulttuurista on jäljellä.

Pysähdy. Analysoi. Tee johtopäätös.
Ainakin sen verran, että ilman Solkungenin luomaa buumia aikanaan muuan veli Mbappé tälläkin hetkellä potkisi palloa EM-kisojen sijaan jossain korttelisarjassa.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
jotenkin tuli tosta sireenistä flashback Pariisin terrori-iskuihin 2015, kun räjähdyksiä kuului televisiokuviin asti stadionilta Ranskan pelistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös