Käytin tosiaan Ranskan lipun värejä tekstissä. Ei ehkä se selkein tyyli.
Ei voi mitään. Joukkueet pelaavat eri tyyleillä, toiset viihdyttävät ja toiset puuduttavat. Toki se on totta, että tuollaisen 0-0:n nysvääminen ei ole viihdyttävää, minustakaan. Lähinnä minä riemuitsin sitä, että nyt ovat kaikki omat inhokit katsomon puolella.Harmi ku ei voi alapeukkua antaa. Täysin kelvoton viesti. Ranskan ekaa pelitilanne maalia odotellessa!
Kannattaa nukkua myös päiväunet. Jos siis haluat kestää hereillä koko Englannin pelin ajan.Ja tänään sama setti uudestaan. Tarviikin laittaa sauba lämpiään jo hyvissä ajoin ja ottaa kunnon löylyt
Menee OT:n puolelle taas pahasti, mut en kyl osais enää käyttää jatkoajan kirkasta teemaa :D Tähän tummansiniseen on jo niin tottunut.Etkö käytä tummaa tilaa jatkiksessa? Sairasta.
No mutta kyllähän Kounde kuitenkin painoi ihan komeastikin omansa sisään. Felixin epäonnistuminen oli taas niin tähtiin kirjoitettu kuin vaan voi. Ura on ollut lähes pelkkää mahalaskua ja epäonnistumista Atletico-siirron jälkeen.Vähemmän yllättäen häviävän seuran mentaliteetin kuluneella kaudella oppinut pelaaja oli ainoa pilkun missannut.
Se, että ei tee pelitilanne maalia koko turnauksessa ei ole mikään tyyli pelata, vaan huonoutta ja tuurilla selvitään jatkoon. No kai se tuurikin on ansaittu, mutta eipä tuo kyllä ole vakuuttanut. Suolanen olen ku oma suosikki pihalla, mutta kyllä silti kaikki pelit tulee katsottua ja toivoisi, että siellä pelataan kunnolla, eikä mitää mestaruus mallia "Kreikka" oteta.Ei voi mitään. Joukkueet pelaavat eri tyyleillä. Toki se on totta, että tuollaisen 0-0:n nysvääminen ei ole viihdyttävää, minustakaan. Lähinnä minä riemuitsin sitä, että nyt ovat kaikki omat inhokit katsomon puolella.
Jos jollekin mestaruuden soisi, niin Englannille, mutta sen pitäisi ensin selvittää tiensä jatkoon puolivälieristä.
Luulisi että jos sulla on kunnon rosteri niin voisi edes yrittää hyökätä välillä. Totta kai joskus käy se miracle on ice ja se Mörkö pystyy tekemään puolustustaistelun keskellä ne maalit, mutta...Ei voi mitään. Joukkueet pelaavat eri tyyleillä. Toki se on totta, että tuollaisen 0-0:n nysvääminen ei ole viihdyttävää, minustakaan. Lähinnä minä riemuitsin sitä, että nyt ovat kaikki omat inhokit katsomon puolella.
Jos jollekin mestaruuden soisi, niin Englannille, mutta sen pitäisi ensin selvittää tiensä jatkoon puolivälieristä.
Vittorio Pozzolla taitaa olla parempi. Riippuu tulkinnasta.Onko kellään muulla parempaa tai yhtä hyvää rekordia turnausjalkapallossa valmentajana kuin Deschampsilla? Materiaali on tietysti ollut ja on hyvä, mutta aika moni muu maa ei ole päässyt menestyksessä lähellekään vaikka materiaali kestää vertailun.
Mä laitan ihan suoraan päikkäriunien herätyskellon soimaan vasta pilkkujen oletettuun alkuhetkeen.Kannattaa nukkua myös päiväunet. Jos siis haluat kestää hereillä koko Englannin pelin ajan.
Tämä hyvä huomio, Ranska kyllä näköjään puolustaa hyvin kun ei omaan päähänkää maaleja tule, vaikka ei se verkko toisessakaan päässä heilu. Tämän takia tänne mukavaa kirjotella ja lukea, kun menee yksinkertaiselta ihmiseltä yksinkertaisia asioita ohi!Ranska ei tosiaan ole päästänyt näissä kisoissa kuin yhden maalin ja senkin pilkusta. Espanja kuitenkin tarjoaa aivan uudenlaisen haasteen.
Se, että ei tee pelitilanne maalia koko turnauksessa ei ole mikään tyyli pelata, vaan huonoutta ja tuurilla selvitään jatkoon. No kai se tuurikin on ansaittu, mutta eipä tuo kyllä ole vakuuttanut. Suolanen olen ku oma suosikki pihalla, mutta kyllä silti kaikki pelit tulee katsottua ja toivoisi, että siellä pelataan kunnolla, eikä mitää mestaruus mallia "Kreikka" oteta.
En usko, että Ranska mestaruutta voittaa, jos jatkavat tällä linjalla pelaamistaan. Totta on, että tuolla materiaalilla pitäisi pystyä tekemään jotain myös hyökkäyspäässä.Luulisi että jos sulla on kunnon rosteri niin voisi edes yrittää hyökätä välillä. Totta kai joskus käy se miracle on ice ja se Mörkö pystyy tekemään puolustustaistelun keskellä ne maalit, mutta...
Menee OT:n puolelle taas pahasti, mut en kyl osais enää käyttää jatkoajan kirkasta teemaa :D Tähän tummansiniseen on jo niin tottunut.
Kannattaa nukkua myös päiväunet. Jos siis haluat kestää hereillä koko Englannin pelin ajan.
Etkö käytä tummaa tilaa jatkiksessa? Sairasta.
Ranska ei ole näissä kisoissa tehnyt itse kuin yhden maalin ja senkin pilkusta. Muuten on sattumuksen jumalat ja OG tehneet kaikki loput.Ranska ei tosiaan ole päästänyt näissä kisoissa kuin yhden maalin ja senkin pilkusta. Espanja kuitenkin tarjoaa aivan uudenlaisen haasteen.
Tolpat pitäisi poistaa pelistä. Häiritsevät vain turhaan.
Täytyy olla melkoisen luova mieli, jotta saa Englannin pelaamiseen liitettyä mitenkään sanan jyrääminen.On muuten täysin varma asia, että Englanti jyrää tänään välierään.
Täytyy olla melkoisen luova mieli, jotta saa Englannin pelaamiseen liitettyä mitenkään sanan jyrääminen.