Kateellisten panettelua.Aika rivoa pistää cock noin isona tuohon rinnan päälle
Varmaan Emman kuduksi.Mutta kumman eduksi?
Eihän siitä ole kauaakaan kun sille jaappanialaiselle tuomarille annettiin kortti eläkepelissä.Onko muuten kukaan pelaaja päässyt antamaan tuomarille keltaista korttia?
Olen ihan samoilla linjoilla. Ei Portugali muuten olisi paha, mutta tuo yksi diivailija ärsyttää ihan suunnattomasti, vaikka onkin yksi tämän hetken parhaimmista pelaajista, mutta nuo muut eleet ym. kentällä, ei saatana.Tässä ehkä oma ajatus. Portugalia olisi helppo kannattaa ilman Rollea. Ehkä olen vain pieni ihminen.
Nojaa, en minä olekaan ainakaan ikinä näin nussinut, vaikka kokemusta löytyykin enemmän kuin 90 minuutilta.Molempien pelaaminen näyttää ihan kännissä nussimiselta. Mistää ei tuu mitää kunnes 90 minuutin kohdalla sit ehkä onnistaa.
Olen nähnyt videon jossain jossa pelaaja saa keltaisen kortin ja kaivaa sitten taskustaan oman keltaisen korttinsa ja näyttää sitä tuomarille.Onko muuten kukaan pelaaja päässyt antamaan tuomarille keltaista korttia?
Jalkapalloilijoille sormen lohjennut kynsi on vähintään reiden avomurtuman tasoinen vamma. Ei ne pelaa.Urheilijat on kyllä uskomatonta sakkia. Lätkääkin pelaavat kylkiluut murtuneena. Itse en meinannut voida edes hengittää kun kylkiluut murtui ja kipulääkkeet sai nukkumaan 20h vuorokaudessa. En tiedä pelaavatko futista yhtä rikkinäisinä kuin lätkää, tuskin.
Kenellähän mahtaa olla turnauksen isoin… veikkaisin Mulleria. Sellainen joka jättää jo varjon taakseen.Aika rivoa pistää cock noin isona tuohon rinnan päälle
Koripalloilijat vielä pahempia, etenkin ne eniten tienaavat.Jalkapalloilijoille sormen lohjennut kynsi on vähintään reiden avomurtuman tasoinen vamma. Ei ne pelaa.
En kyllä ihan hetkeen tuollaisia lukemia muista.
Revin myös pelihousuni jos Portugali vaihtaa Leaon pois ja Rolle jatkaa.
Toinen on fiiliksissä ja toista vituttaa.Molempien pelaaminen näyttää ihan kännissä nussimiselta. Mistää ei tuu mitää kunnes 90 minuutin kohdalla sit ehkä onnistaa.
Toivottavasti et kuitenkaan 90-vuotiasta!Nojaa, en minä olekaan ainakaan ikinä näin nussinut, vaikka kokemusta löytyykin enemmän kuin 90 minuutilta.