Oletko valmennushommia ajatellut?Minulla on jotenkin pakonomainen tarve kaivella erinäisiä (omia) aukkoja sormillani ja sitten haistella niitä. Mistähän tämä voisi johtua?
Näissä kisoissa on ollut kyllä ilahduttavan vähän kieriskelyä, ajanpeluuta tai filmauksia.Sitä kun on reilun vuosikymmenen saanut ihailla Alban, Busquetsin, Iniestan ja kumppanien kieriskelyä niin vähemmästäkin alkaa tuomariakin epäilyttämään että noinkohan siinä mitään oli..
Tässä on kyllä aineksia rumaan peliin.
Minulla on jotenkin pakonomainen tarve kaivella erinäisiä (omia) aukkoja sormillani ja sitten haistella niitä. Mistähän tämä voisi johtua?
Jos menee pilkkukisaan, niin väitän että L-Saksa on vahvoilla. Schumacher nappaa varmasti pari vetoa ja sitten esim Matthäusin ja Brehmen tykit ovat yleensä mahdottomia torjuttavaksi.Veikkaan että Andoni Zubizarreta torjuu pilkun tässä pelissä. Butragueno ratkaisee. Pierre Littbarski vetää tolppaan.
Rehellisesti sanottuna en osaa nimetä ainuttakaan kanadalaista jalkapalloilijaa.Missä hampaaton kanukki gooni??
Löwille sukua?Minulla on jotenkin pakonomainen tarve kaivella erinäisiä (omia) aukkoja sormillani ja sitten haistella niitä. Mistähän tämä voisi johtua?
Jotain ammatillista aukkoa kai tässä sitten paikkaillaan. Kiitos tästä!Oletko valmennushommia ajatellut?
Siis mitä, et ole kuullut koskaan esim. Daviesista tai Davidista?Rehellisesti sanottuna en osaa nimetä ainuttakaan kanadalaista jalkapalloilijaa.
Hyvä filmi saksalaiselta.
Seuraan jalkapalloa hyvin kausittaisesti nykyään ja maajoukkue-/suomifutis edellä.Siis mitä, et ole kuullut koskaan esim. Daviesista tai Davidista?
Ihan linjaton dumari. Ensin ei mistään, nyt sitten...Nyt taas tulee joka kontaktista lappua.
Tuomari sai kaiketi tiedon korvanappiinsa, että alle 18-vuotiaat pitää poistaa katsomosta, jos tällainen (Saksan) sikailu jatkuu.Nyt taas tulee joka kontaktista lappua.