Eiköhän se oo äiti.Siellä oli Italian pojalla kaunis nainen tatuoitu kaulaan. Jos oli oma muija, niin toivottavasti ei tuu ero? Uus muija tuskin tykkää ku äijällä on exän kuva kaulassa
Voin vain kuvitella miten Kanervan huuhkaja olisi lingossa tässäkin ottelussa
Irlannin fanit tässä suhteessa ihan parhaita, harmi kun eivät ole mukana. Irkkujen elämänasenteesta voisi ottaa muut mallia, lädifanit täysi vastakohta.
Ja pelin jälkeen Kanerva vertailisi Transfermarkt-arvoja Ylen haastattelussa.Voin vain kuvitella miten Kanervan huuhkaja olisi lingossa tässäkin ottelussa
Hiukan perverssi pitää olla jos Italian maajoukkueesta pitää, ymmärrän yksittäisten Italialaisten fanittamisen, mutta joukkueen en.Vieläkään en ole päässyt yli Italian alisuorittamisesta vuoden 1990 kisoissa.
Ei vaan voi tykätä Italiasta.
Ja pelin jälkeen Kanerva vertailisi Transfermarkt-arvoja Ylen haastattelussa.
Ja maastohiihtäjäPellegrino on kyllä hyvä olut
On minua perverssiksin sanottu, että eipä siinä.Hiukan perverssi pitää olla jos Italian maajoukkueesta pitää, ymmärrän yksittäisten Italialaisten fanittamisen, mutta joukkueen en.
Hiukan perverssi pitää olla jos Italian maajoukkueesta pitää, ymmärrän yksittäisten Italialaisten fanittamisen, mutta joukkueen en.
Toi on tollanen kaunis poika look Trifon Ivanovista.Waddle on silti se upein.
Baggion rotanhäntä häiritsee omaa psyykettä vieläkin, sitäkään ei kehtaa linkkaa ettei anna traumoja kenellekkään.Toi on tollanen kaunis poika look Trifon Ivanovista.
En uskalla edes kuvaa jakaa kun täällä on nuorisoa.
Ei lainaamallasi kirjoittajalla ole mitään velvollisuutta sinulle vastailla.Hmm, taisi tapahtua bugi etkä huomannut, että kysyin perusteluita. Eli ole hyvä ja esitä nyt hyvä ihminen perustelut väittellesi. Eli perustele toki minulle, että millä tavalla Belgia on jalkapallon suurmaa (lue: Brasilia, Argentiina, Saksa, Ranska, Italia jne.).
Haluaisin alkaa opiskelemaan italian kieltä. Albania ei ole sillä listalla kärkipäässä.
En tiiä mutta aatteleppa kun joskus tulevaisuudessa Ukraina ja Venäjä pelaa toisiaan vastaan jossain urheilulajissa.Mikäköhän rähinä siitäkin olisi tullut jos Serbia ja Albania olisi samassa alkulohkossa?
Eihän niille tarjoilla.Huomenna vielä iltapeli että koko päivä bisseä ja kolaa. Ai että.
Mutta itse peliin liittyen, tuo hiustyylihavainto kyllä pisti tarkkailemaan asiaa, ja mielestäni sinipaitaisilta puuttuu nyt muutama kilo hiusgeeliä. Ennen oli tyylikkäämpää, kun italiaanon erotti helposti mopomiitin Eetusta.
Ei oo reilua et köyhien maitten miehilläkin on nykyää rahaa stailaa hiuksia, ennen vielä hiuksista näki elintason.Mutta itse peliin liittyen, tuo hiustyylihavainto kyllä pisti tarkkailemaan asiaa, ja mielestäni sinipaitaisilta puuttuu nyt muutama kilo hiusgeeliä. Ennen oli tyylikkäämpää, kun italiaanon erotti helposti mopomiitin Eetusta.