Tapsa tietty oli loistava mutta noin kokonaisuutena omasta mielestä asiantuntijuuden laatu on noussut studioissa. Totta kai poikkeuksia on.Tuota Joonas Kolkan ”syöttö siitä ja pallo pussiin” analyysia kun kuunteli niin en nyt tiedä…
Tapsa tietty oli loistava mutta noin kokonaisuutena omasta mielestä asiantuntijuuden laatu on noussut studioissa. Totta kai poikkeuksia on.Tuota Joonas Kolkan ”syöttö siitä ja pallo pussiin” analyysia kun kuunteli niin en nyt tiedä…
Joo oli Mara Kuusela ennen ihan kingi. Malinen ja Muurinen ihan hyviä.Tapsa tietty oli loistava mutta noin kokonaisuutena omasta mielestä asiantuntijuuden laatu on noussut studioissa. Totta kai poikkeuksia on.
Suurimpia wokettajia kiinnostaa. Vaikka esim tuolla jenkeissähän esim koripalloon ei valkoisilla juuri ole asiaa. Syy lienee juuri se mihin lajeihin hakeutuvat Eikö se "kuka valitsee" rosterin.Ketä kiinnostaa minkä värisiä siellä pelaa, kaikki ovat loistavia futaajia!!
JA lyön vetoa, että jokaiselle maistuu myös Ville vallattomat!!
Mehmet Hetemaj aka Mehu? Vai Rautiainen? :DMissä se kikkaratukkainen kaveri luuraa joka on ollut Huuhkajien studiossa paljon? (hävettää isosti, en muista nyt nimeä, mutta hullun hyvä ja hauska kaveri aina)
Pasi Rautiaista en oo kyllä nähny näissä kisoissa ollenkaan?Missä se kikkaratukkainen kaveri luuraa joka on ollut Huuhkajien studiossa paljon? (hävettää isosti, en muista nyt nimeä, mutta hullun hyvä ja hauska kaveri aina)
Jätetäänkö tämä oletettu samansukupuolinen erotiikka näyttämättä muslimikonservatiivisessa Erdoganin Turkissa?Tänään läikkyy. Veikkaan sellaista kuuman hikisen kiihkeeää, jopa hiukan eroottista ottelua.
Nojaa, itse on koskaan ole arvostanut ketään noista kolmesta studion asiantuntijana. Selostamossa Malinen toimi loistavasti. Muurinen ja Kuusela väsyneitä valintoja.Joo oli Mara Kuusela ennen ihan kingi. Malinen ja Muurinen ihan hyviä.
En mä kyllä nykyisistä tuota Arajuurta ihan hirveästi jaksa kuunnella.
Erdo voi kurkkia sormien välistä. Tykkää kuitenkin.Jätetäänkö tämä oletettu samansukupuolinen erotiikka näyttämättä muslimikonservatiivisessa Erdoganin Turkissa?
Voisin kuunnella äänikirjana jos lukee sen itse.Tapio Suomisen kirja Urheiluhullu, on ehdottomasti lukemisen arvoinen. Mies on ollut niin monessa mukana että kirja on toisaalta mielenkiintoinen matka suomalaiseen urheiluhistoriaan, mutta ennen kaikkea se on todella suora ja avoin kirja Tapsasta itsestään.
Sen verran karvaisaksi muuttuu, että pelaa puulaakia taitelijanimellä Karvajuuri.Kuinkahan karvainen Arajuuri on, kun pääsee 60 vuoden ikään. Ihan yhtä karvaa koko mies?
Sellainen versio siitäkin löytyyVoisin kuunnella äänikirjana jos lukee sen itse.
Mutta toisaalta loppuu ihan milloin sattuu, varsinkin jos Italia on lopussa tappiolla.On muuten mukavaa kun jalkapallossa peli alkaa siihen aikaan kun on ilmoitettu.
Mutta kun kuvayhteys on poikki, niin Tapsa Suomista katsoo ja kuuntelee kyllä mielellään. Olin jo unohtanut, että näin kävi.Kyllähän tämäkin peli olisi VARia kaivannut.