Ei sitä keltainen pohjalla uskalla.Ok.
Otatko jäätelöä;)
Ja on muuten hyvä peli ollut ja yhtään ei olla puhuttu jäätelöistä rangaistusten pelossa. Ketjunootti luettu ja ymmärretty.
Heikko on Romania ollut, herranjestas.
Ei sitä keltainen pohjalla uskalla.Ok.
Otatko jäätelöä;)
Ja on muuten hyvä peli ollut ja yhtään ei olla puhuttu jäätelöistä rangaistusten pelossa. Ketjunootti luettu ja ymmärretty.
Haisevat moderaattorit tulivat pilaamaan huvit taas, tuota helvetin pitkää punaista ketjunoottiakaan ei voi edes piilottaa viemästä tilaa.Ok.
Otatko jäätelöä;)
Ja on muuten hyvä peli ollut ja yhtään ei olla puhuttu jäätelöistä rangaistusten pelossa.
Varmaan just ratkennut valokuidun kilpailutus ja työt on aloitettava heti!Heijastinliivimiehet teki kenttäinvaasion!
Onko nuo jotain ranskalaisia mielenosoittajia?Heijastinliivimiehet teki kenttäinvaasion!
Näytti pieneltä juoksijalta, olikohan Messi?Heijastinliivimiehet teki kenttäinvaasion!
Mitä itse olen Liverpoolin pelejä nähnyt, niin mielestäni Gakpoa on myös käytetty ja roolitettu täysin väärin. Vaikka raameja on ja ulkoisesti muistuttaakin ehkä hieman profiililtaan jotain Firminoa, niin ei Gakpo ole mikään samanlainen ysinä/valeysinä operoiva linkki, joka pystyy yhtä intensiiviseen pelaamiseen.On tuo Gakpo hyvä. Ei myydä mistään hinnasta.
Minä suosisin ennemmin humaaninpaa tarkkuuskiväärikomppaniaa stadionin katolle. Sähköaidasta voi jäädä kitumaan.Pitäisiköhän jatkossa rakentaa kunnon sähköaita erottamaan katsomo kentästä? Ei noita selfie-kuvien hakijoita sekä muita idiootteja jaksa katsella yhtään.
No ihan täyttä höpöhöpöä tällaiset eskosmit. Seppänen tietää yhtä vähän noista kisoista kuin minä golfista.Urheilucastissa epäilivät että kentälle pääsee porukkaa siksi että jonkun haasteen vuoksi kukaan ei enää uskalla kunnolla estää kentälle pyrkiviä. Satut tekemään mustelman niin olet raastuvassa.
Kyllähän se varmaan on totta kun ihan kun seuraa uutisia miten elokapinalaosia on "väkivalloin raahattu" pois kadulta, vaikka muuta keinoahan ei ole kun vetää sieltä pois.
Suomessa saisi istua keskiympyrässä niin kauan kuin haluavat... poliisi huolehtisi turvallisesta tilasta samalla kuin neuvottelisivat ja kehottaisivat kauniisti poistumaan. Lopulta poliisi saisi syytteen, kun kantaisi häiriköt pois...Saksalainen turvallisuuskulttuuri on syvältä. Edes Hartwall Areenalla ei pääse noin helposti kentälle.